Popular Posts

Saturday 9 March 2013

ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝΕ, ΜΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΕΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΕΠΑΦΗ. ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ του ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ.
Φίλοι μου η Αιώνια Ζωή είναι το ΔΩΡΟ του ΘΕΟΥ σε κάθε αμαρτωλό που ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ και ΔΟΘΗΚΕ στον Χριστό, ΟΧΙ συνέπεια έργων για μην καυχηθεί κανείς (Εφεσιους 2:8-9)
Όποιος ΕΧΕΙ τον Χριστό < έχει καρδιακή Κοινωνία με τον Χριστό, του ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ> Έχει τη Ζωή. Όποιος δεν έχει τον Χριστό < δεν έχει ΚΑΡΔΙΑΚΗ Κοινωνία με τον Χριστό> τη Ζωή δεν την ΕΧΕΙ.(Α.Ιωάννου 5:11) 

Η Σωτηρία που Χριστός Χαρίζει, είναι το Δώρο του σ' εκείνους που τον ΑΓΑΠΟΥΝ και έχουν ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΚΙΝΩΝΙΑ μ' Αυτόν και ΌΧΙ σ' εκείνους που το κάλεσμα του (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) το αγνοούν .
Η Σωτηρία που ο Χριστός χαρίζει δεν μπορεί να αποκτηθεί με τις δικές μας προσπάθειες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ αλλα του ΕΛΕΟΥΝΤΟΣ ΘΕΟΥ.(Ρωμαίους 9:16) Δηλαδή ΔΕΝ μπορείς να προσφέρεις ΤΙΠΟΤΕ στον Θεό για να σε ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ με την Σωτηρία του. Δεν μπορείς να εργασθείς για την Σωτηρία σου, αλλά ΜΠΟΡΕΙΣ να ΚΙΝΗΘΕΙΣ για την Σωτηρία σου.
Μπορείς ν' ανοίξεις ΔΙΑΠΛΑΤΑ την ΚΑΡΔΙΑ σου και τον Χριστό Κύριο και Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ. (Ιωάννης 1:12-13, Αποκάλυψη 3:20). 
Μπορείς να επιθυμήσεις την ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον Χριστό. Μπορείς να απαντήσεις το Κάλεσμα του < Είμαι στην Πόρτα της καρδιάς σου και Κτυπώ.....>(Αποκάλυψη 3:20) 
Μπορείς ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, αλλά ΔΕΝ μπορείς χωρίς να του ΔΟΘΕΙΣ στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να μπεις !!! 

Φιλε/η μου σου Εύχομαι να του ΔΟΘΕΙΣ και στην Αιώνια Ζωη θα μπεις < Όσοι τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ <δηλαδή απάντησαν το κάλεσμα του> σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ>(Ιωάννης 1:12)
Την Σωτηρία δεν την αποκτάς με το σπαθί σου, αλλά με την ΚΑΡΔΙΑ σου. Ταπεινώνοντας τον εαυτό σου και ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΣ και ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝΟΣ τον αναμάρτητο Χριστό που Θυσίασε τη Ζωή του για να φορτωθεί πάνω του τις δικές μας αμαρτίες, ώστε όποιος ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ ( και εννοείτε ΚΑΡΔΙΑΚΑ-τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕI) σ΄ΑΥΤΟΝ να μην ΧΑΘΕΙ αλλά να έχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 3:16) 

«Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σ'ευχαριστώ που στον Σταυρό πήρες πάνω σου την ΔΙΚΗ μου ΑΜΑΡΤΙΑ.  Σου ανοίγω Κύριε μου την καρδιά μου και σου Ζητώ με την παρουσία σου εμένα τον ανάξιο να μου χαρίσεις και από όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις. Σου δίνομαι Κύριε, Είμαι δικός σου» 

Είναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό. Σου εύχομαι  σήμερα στον Χριστό να δοθείς και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις.

No comments:

Post a Comment