Popular Posts

Friday 15 March 2013

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΝ Σ' ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΜΕΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΟΠΟΙΟΣ Μ' ΑΓΝΟΕΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.


Ο Χριστός πάντοτε μας καλεί να ακούσομε την Φωνή του και να απαντήσουμε το κάλεσμα του < Ελάτε σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ και βαριαφορτομενοι με αμαρτίες και ΕΓΩ θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ> (Ματθαίος 11;28)  < Να Στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και κτυπώ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε μαζί> (Αποκάλυψη 3:20) 
Ναι φίλε μου και Φίλη μου ο Χριστός σου υπόσχεται ΑΦΕΣΗ όλων των αμαρτιών σου και (Δείπνο μαζί του) δηλαδη  Αιώνια μαζί τουΚοινωνία αν του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Καρδια σου και με Πίστη Σωτήρα και Κύριοσου τον ΔΕΧΤΕΙΣ

Μακάριοι είναι όσοι απαντούν το κάλεσμα του Χριστου, γιατί αυτοί στην βασίλεια του θα μπουν
 <Ο Χριστός στους δικούς στου ήρθε και δεν τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, όσοι όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ < τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και τον Καλωσόρισαν στην καρδιά τους> σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν παιδιά Θεού.και που Γεννήθηκαν όχι απο Πρωτοβουλία και Ενέργεια ανθρώπινη αλλά από τον Θεό Γεννήθηκαν ΞΑΝΑ>(Ιωάννης-13)   
Θα χαίρομαι στον Κύριο, θα αγαλλιάζω στον Κύριο, θα ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ τον Κύριο είναι η προσευχή αφοσιώσεως στον Κύριο που επικυρώνει τον αφιερωμένο στον Χριστό αμαρτωλό

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΊΕΣ ΜΟΥ" ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ. 

Ο Κυριος λεγει "Εγώ είμαι το Φως του κόσμου και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωη (Ιωαννης 8:12,14:6) και όποιος με ΑΣΠΑΣΤΕΙ δεν θαπερπατήσει στο σκοτάδι αλλά  θα σωθει."

No comments:

Post a Comment