Popular Posts

Saturday 2 March 2013

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΣ


ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ  ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΣ. " ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΌΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΙ' ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠAYΣΩ" (Ματθαίος11:28) και " ΝΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ  ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ" (Αποκάλυψη 3;20) 

    
ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ  ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΕΠΙ ΓΗΣ ΘΕΟ ΚΥΡΙΟ  Ιησού Χριστό  ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ !
Διανοήθηκες φίλε πόσο ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ για τον Χριστο είναι αν τον υπηρετείς- τον Άρτο και τον Οίνο στο ποίμνιο του να τα δίνεις- ο ίδιος όμως ν' ΑΡΝΕΙΣΑΙ να του  ανοίξεις  την καρδιά σου και Σωτηρα σου και Κυριο σου να  τον δεχτείς ; 

Γιατί αν ασέβεια είναι να  μεταλαμβάνεις  ΑΝΑΞΙΑ το Σώμα και το αίμα του Κυρίου, αναλογισου πόσο μεγαλύτερη ασέβεια είναι αν εσύ που τον Χριστό Υπηρετείς και στους άλλους δίνεις να μεταλάβουν ο ίδιος ΑΡΝΕΙΣΑΙ να του ανοίξεις την καρδιά σου και Σωτήρα και Κύριο σου να τον δεχτείς .

" ΘΑ ΑΓΑΛΛΙΑΣΩ Σ' ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΕΧΤΩ" Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.

Αν θέλεις ο Χριστός στην Βασιλεία του να σε δεχτεί, ΑΦΗΣΕ την Θρησκεία σου και ΑΣΠΑΣΟΥ τον ΧΡΙΣΤΟ.
Θεοσεβής δεν είναι εκείνος που εκκλησιάζεται αλλά ΑΡΝΕΙΤΑΙ τον Χριστό Σωτήρα του  να τον δεχτεί, αλλά ο αμαρτωλός που άπαντα το κάλεσμα του και του ανοίγει την καρδιά του.(Αποκάλυψη 3;20)

No comments:

Post a Comment