Popular Posts

Wednesday 29 June 2016

ΑΝ ΉΣΟΥΝ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ?

Ειναι γεγονός οι περισσότερες ασθένειες οφείλονται στην διαταραχή της  ισορροπίας του οργανισμού μας. Αν αλλάξει ο αριθμός των λευκών αιμοσφαιρίων μας, η υγεία μας κινδυνεύει, βασικά κινδυνεύουμε ακόμα και απο την μικρότερη διαταραχή ισορροπίας στον οργανισμό μας. Χιλιάδες ειναι  οι ψυχικές διαταραχές που εχουν καταστροφικές συνέπειες στην υγεία μας, στην οικογένεια μας, στην κοινωνία μας.
Η ανθρωπινή ψυχή ειναι εύθραυστη και μάταια ψάχνει o ανθρωπος μέσα απο το σεξ,το ποτό, την θρησκεία, την επαγγελματική επιτυχία, το  γιν και Γιανγκ, το χρήμα, τα πλούτη, να αποκαταστήσει την  χαμενη ισορροπία.  Την  γαλήνη, και ειρήνη που ζητα κάθε ψυχή μονο  ο δημιουργός του σύμπαντος και Πλάστης μας ο Χριστός μπορεί να μας  την εξασφαλίσει.

Η ζωή μας εχει ανάγκη απο μεταρρύθμιση και η ερώτησης μου ειναιEιναι ο Χριστος ο μεταρρυθμιστής της ζωής σου ;
Φιλε αν διαβάσεις το Ευαγγέλιο θα διαπιστώσεις οτι κάθε ζωη που αγγίχτηκε απο τον Χριστο μεταρρυθμίστηκε, οι ψαράδες γιναν Απόστολοι, η Μαρια η Μαγδαλυνη που ο Χριστος την ελευθέρωσε απο επτά δαιμόνια έγινε Αγία και Ισαπόστολος, ο Τελώνης
 o Λεβη που το χρημα κυνηγούσε έγινε ο Απόστολος Ματθαίος, και ο Σαούλ που κατατρεχε την Εκκλησια του Χριστου, εγινε ο Απόστολος Παύλος που μαρτύρησε για τον Χριστό. 
Καθε άνθρωπος που ανοίξεις την καρδιά του στον Χριστό η ψυχη του θα γνωρίσει την ΙΣΟΡΟΠΙΑ, την ΓΑΛΗΝΗ και την ΕΙΡΗΝΗ,  γιατι ο Χριστος -Οχι η Θρησκεία, ουτε η Εκκλησία - αλλα ο Χριστος ειναι ο μονος  που μπορεί να μεταρρυθμίσει την ζωη του αμαρτωλού. 
Ο Σωτηρα μου ο Χριστός μεταρρύθμισε και την δικη μου ζωη, και λογο της ΧΑΡΗΣ του και γιατρευτικης δύναμης του δεν είμαι πια αυτός που ήμουν. Το άγχος, η αμφισβήτησης, ο φόβος, η αβεβαιότητα για το αυριο, για το μέλλον της οικογένειας μου έχουν εξαφανισθεί γιατί το τιμόνι της ζωης μου το εχω δώσει στον Χριστό. 
Αν τον Χριστό και εσυ καρδιακά τον εμπιστευτείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, τοτε θα γίνει και ο ΜΕΤΑΡΥΘΜΥΣΤΗΣ στης ζωής σου, θα σου χαρίσει την ΕΙΡΗΝΗ, την ΓΑΛΗΝΗ της ψυχής σου, και την βεβαιότητα οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ  Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟς ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ !!

No comments:

Post a Comment