Popular Posts

Thursday 2 June 2016

XΩΡΙΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Μα αφού η γραφή λέει οτι η ΣΩΤΗΡΙΑ δεν εξαρτάται απο εκείνον που θελει η αγωνίζεται, αλλα απο τον Θεο που ελεεί (Ρωμαίους 9:16) και οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ (Εφεσιους 2:8-9) τι είδους θυσία πρέπει να κάνω ώστε στην ευλογία του Πατρός και του Γιου να μπω ;
Την θυσία του εγώ σου, το ΕΓΩ σου να ΑΡΝΗΘΕΊΣ και σαν την Μαρία τη Μαγδαληνή, σαν τον Δεσμοφύλακα, σαν το Ρωμαίο Εκατόνταρχο, σαν την αιμορραγούσα, σαν τους Αποστόλους και τον ληστή στον σταυρό με ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ απο τον Χριστό να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ !!! Χωρίς αυταπάρνηση, χωρίς να παραμερίσεις το εγώ σου και μ' όλο σου το ειναι απο τον Χριστό να εξαρτηθείς στην ευλογία του Θεου δεν θα μπεις. Λέγοντας στον  Χριστο *Κύριε Κύριε* δεν μεταλάβαμε για σένα,  δεν νηστεψαμε για σένα, και δεν σου ανάψανε κερί, ολα οσο με το αζημίωτο τηρώντας τις παραδόσεις έκανες ενω σε απόσταση τον κρατούσες δεν θα σε ωφελήσει.Φίλε μου, ΑΚΟΜΑ και αν ΘΥΣΙΑΣΤΕΙΣ  <αφήσεις ολα όπως οι Απόστολοι και αρχίσεις να τον ακολουθείς, ποτε σου δεν λείψεις απο την εκκλησία, μεταλαμβάνεις, εξομολογεισαι, κάνεις ολα οσα σ'εχουν διδάξει> ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΘΥΣΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.Ο Κυριος φιλε μου κοιτάζει βαθιά και ΟΧΙ επιφανειακά, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΔΙΕΡΕΥΝΗΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ! (Εβραιους 4:13) θα κοιτάξει αν παραμέρισες το εγω σου, και αν ειλικρινά άνοιξες τη καρδιά σου και απάντησεςτο κάλεσμα του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ.Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα δειπνίσουμε μαζί»Αποκάλυψη 3:20) η αν σε καρδιακή απόσταση τον κρατούσες  και απλώς την εικόνα του φιλούσες."KΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ με τον αμαρτωλό. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, τώρα σου ΑΝΟΙΓΩ την Καρδιά μου και σε παρακαλώ ΕΛΑ και ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ μου ολες τις ημέρες της Ζωής μου" Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό!!!

No comments:

Post a Comment