Popular Posts

Wednesday 15 June 2016

ΑΝ ΝΑΥΑΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΡΗ ΘΑ ΒΡΕΙΣ, ΕΓΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΒΡΗΚΑ !

Φίλοι μου Καλησπέρα σας,
Φαίνεται οτι ατομικά και συλλογικά ζούμε ημέρες αλλαγής και δοκιμασίας. Και ειναι σχιζοφρενικό να ελπίζω/ουμε σε προσωπική καλυτέρευση και αλλαγή χωρις να είμαι, είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε θυσίες.
Για καλυτέρευση έφυγα μ' ολη μου την οικογένεια απο την Ελλάδα μας πριν 32 χρόνια, και δόξα στον Κυριο που ομως τότε παντελώς αγνοούσα, μεσα απο φοβερά χτυπήματα ζωής που δεχτήκαμε τα πρώτα τρια χρόνια - η μεγάλη μου κόρη η Χριστίνα μολις τότε 13-14 χρονών. έπαθε σχιζοφρένεια, εγω απολύθηκα απο την δουλεία μου, και δεν βρήκαμε την αγάπη και θαλπωρή από τα πεθερικά μου- ολα αυτά συνέβαλαν και ύψωσα τα χέρια μου στον Ουρανό και επικαλέσθηκα τον ΘΕΟ και άνοιξα την καρδιά μου στον Χριστό !
Ευλογηθηκαμε υπερβολικά στον Καναδά, αλλα μέσα απο φουρτούνα ήρθε η καλή αλλαγή, γιατί αναγκάσθηκα και αναζήτησα τον Θεο μ' ολη  μου την καρδιά.
Και τώρα απο ευγνωμοσύνη για τον Θεο και σωτήρα μου Κύριο Ιησού Χριστό που τοσο αγαπώ επιθυμώ στην Ελλαδα για πάντα να βρεθώ, την ΧΑΡΗ και το ΕΛΕΟΣ του σπλαχνικού Θεου και σωτήρα μου στους φίλους μου να μεταδώσω. Γιατί η μόνη αλλαγή που οχι απλώς βελτιώνει αφάνταστα την ζωη, αλλά χαρίζει ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΘΑΡΡΟΣ στην Ζωή και απόλυτη σιγουριά οτι με τον ΘΕο και τον Χριστό στον Παράδεισο μετα θάνατο θα βρεθείς, ειναι το άνοιγμα της καρδιάς μας/σου στον Χριστό !!
Αυτή η αλλαγή καλέ μου φιλε ΧΑΡΙΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !!
Για την χάρη του Χριστού στα αδέλφια μου να μεταδώσω, μετα χαράς τον Καναδα αφήνω, και στην Ελλάδα για πάντα σύντομα θα μείνω. Αμην !!

Και εσυ την ΧΑΡΗ του Θεού θα μπεις, οταν τον Γιο του τον αγαπητό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτείς. Αμην!!

No comments:

Post a Comment