Popular Posts

Sunday 26 June 2016

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ

Ουδέν κακό αμιγές καλού, μέσα απο τις αναποδιές της ζωής ανοίγουν οι ορίζοντες της ελευθερίας της επιτυχίας της αναγέννησης. Στις περισσότερες περίστασης της ζωής μονο οταν ο άνθρωπος δυναμικά χτυπηθεί στην υγεία του, στα λεφτά του, η στον γάμο του, οταν φτάσει στα πρόθυρα της ολικής καταστροφής εχει την δυνατότητα να διακρίνει τον λανθασμένο δρόμο του, και να τολμήσει να κάνει 180 μοίρες μεταβολή. Μακάριος είναι αυτός που όταν βρέθηκε στον πάτο, όταν αντιλήφθηκε την λανθασμένη του εκλογή και πορεία της ζωής του και έπεσε στα πόδια του Χριστού όπως η Μαρία η Μαγδαληνή που ο Χριστός της έβγαλε εφτά δαιμόνια ( Μάρκος 16:9) και απ' ΟΛΕΣ τις ΑΜΑΡΤΙΕΣ τις την συγχώρεσε (Λουκας 7:47-48) και όπως ο ληστής στον σταυρό στα πρόθυρα του θανάτου μετανόησε και έγινε στον παράδεισο δεκτός (Λουκάς 23:43) η όπως ο πνευματικά τυφλός Φαρισαίος Σαούλ, οταν χτυπήθηκε απο τον Κύριο στον δρόμο προς την Δαμασκό, έκανε και αυτός 180 μοιρών στροφή και απο διώκτης του Χριστού έγινε απολογητής και Μάρτυρας της ΣΩΤΗΡΙΑΣ χάρης του !! Φίλε μου, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, οτι ασχέτως ποσο κοινωνικά και οικονομικά επιτυχημένος κάποιος και αν είναι, στην ουσία ειναι τρωτός, αδύνατος και εφήμερος στη ζωή, και δεν μπορεί να κάνει τίποτε απολύτως για να σωθεί, αυτη η γνώσης ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ. Στην ευλογία του Θεού και εσυ θα μπεις, οταν σήμερα προτού από δυνατό πλήγμα κτυπηθείς κάνεις στροφή 180 μοιρών και από τον Χριστό με όλο σου το είναι εξαρτηθείς. "Κύριε Ιησού Χριστέ, σου ζητώ συγνώμη που τόσα Χρόνια την χάρη σου αγνοούσα. Μετανοώ Χριστέ μου και σου Ζητώ απο ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην ζωη μου και να Ζήσεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ημέρες της ζωής μου."Ειναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Κύριος θα απαντήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου χαρίσει !!

No comments:

Post a Comment