Popular Posts

Monday 20 June 2016

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ

Αλίμονο σ' αυτούς που λένε οτι είναι χριστιανοί και αρνούνται τον Χριστό σωτήρα τους να τον δεχτούν.
Φίλε εσυ που αρνείσαι τον Χριστό προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς, πες μου πως ειναι δυνατόν ο ναός του Θεού να είναι τα πόδια σου ??
Γιατί γι'αυτον που απαντάει το κάλεσμα του Χρίστου « Να, Στέκομαι τωρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) Ναός του Χριστού είναι η ΚΑΡΔΙΑ του !!
Αλλα γι'αυτον που δεν καταδέχεται το κάλεσμα του Χριστού να απαντήσει, ναός του Χριστού ειναι τα πόδια του, αφου δεν του άνοιξε την πόρτα της καρδιάς του !!
Όταν τον Χριστό και εσυ ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, τότε ΝΑΟΣ του θα είναι η καρδιά σου, γιατί θα έρθει και θα *δειπνήσει* κατοικήσει μαζί σου !! (Ιωάννης 14:23,Αποκάλυψη 3:20)
Αντι να λέμε, να λες  στον Χριστό "Δεν σου ανοίγω την καρδιά μου" θα έπρεπε να λέμε "Ελα Κυριε και μείνε μαζι μου όλες τις ημέρες της ζωής μου" γιατί μονο απαντώντας το κάλεσμα του στην Ευλογία του θα μπούμε.    
Είναι σχιζοφρενικό και παρανοϊκό να ζητάς απο τον Χριστό στην ευλογία του να μπεις, ενω ταυτόχρονα αρνείσαι προσωπικό  ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς !!
" Κυριε Ιησού Χριστέ μου, συγχώρεση σου ζητώ που τόσα χρόνια σε απόσταση σε κρατούσα. Σήμερα σου ανοίγω την καρδία μου και με μετάνοια σου ζητώ να με συγχωρέσεις απο ολες μου τις αμαρτίες, και να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ολες τις ημέρες της ζωής μου. Είμαι δικός σου." Είναι μια προσευχή που αν εκφράζει την ΚΑΡΔΙΑ σου ο Χριστός θα την απαντήσει και με την παρουσία του στην ΚΑΡΔΙΑ σου θα σε τιμήσει. Αμήν

No comments:

Post a Comment