Popular Posts

Sunday 5 June 2016

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ

Πολύτιμη ψυχή, ολοι μας έχουμε ικανότητες, χαρίσματα, ταλέντα που μας έδωσε ο Θεός, αλλά πάλι όλοι μας έχουμε ελλείψεις και πολλά είναι αυτά δεν κατορθώνουμε να πετύχουμε γιατί υπερβαίνουν τις δυνάμεις μας. 
Και σε ρωτάω, μήπως μπορείς να εξασφαλίσεις την είσοδο σου στον Παράδεισο ; 
Και αν αναγνωρίζεις την αλήθεια οτι ασχέτως με τι κάνεις,η προσφέρεις η κάποιοι άλλοι *κάνουν* για σένα στον παράδεισο δεν μπορείς χάρη στην προσπάθεια σου να μπεις, γιατί δεν κάνεις αυτό που σαν πλάσμα του Θεού μπορείς;
Και αυτό που καθε αμαρτωλός μπορεί να κάνει είναι όπως η Μαρία η Μαγδαληνή, η Αιμορραγούσα, ο δεσμοφύλακας, ο Εκατόνταρχος, ο ληστής στον σταυρό και όλοι οι Απόστολοι τον Χριστό να εμπιστευτείς και προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς !!
Φίλε, ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ του ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ !! (Ιωάννης 3:3,5)
Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟΣ και είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. Δεν υπάρχουν άλλες πόρτες , παράθυρα η σκάλες για να σκαρφαλώσεις και στον Παράδεισο να μπεις.
Ο Χριστός είπε «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9) «Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)
Αυτό φίλε/η μου που μπορείς να κάνεις είναι να ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου στον Χριστό και να του ζητήσεις να σε συγχωρέσει από όλες σου τις αμαρτίες και να έρθει να μείνει μαζί σου ολες τις ήμερες της Ζώης σου.
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ' όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment