Popular Posts

Friday 17 June 2016

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Αν είναι δυνατόν ο άνθρωπος να γεράσει χωρίς απο τον Χριστό Χριστό να περάσει και στον Παράδεισο να μπει, τότε και ο Μουσουλμάνος και ο Βουδιστής και κάθε του Χριστού αρνητής στον παράδεισο θα μπει !!! Άλλα τι είπε ο Χριστός << Εγώ είμαι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. Κανένας ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ>>(Ιωάννης 14;6) Πολύτιμη ψυχή, όλη η ανθρωπότητα και πολλές Εκκλησίες τον Χριστό υποτιμούν και διδάσκουν οτι χωρίς το Εγώ σου να απαρνηθείς και τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς, παρολη σου τη αδιαφορία στον παράδεισο ίσως μπεις χάρη στην μεσολάβηση τους και μετά θάνατο *συγχωρητική* τους Προσευχή. Ο Χριστός όμως είπε οτι όποιος αγαπάει την ζωή του θα την χάσει. Μα όποιος ΑΠΑΡΝΙΕΤΑΙ τη Ζωη του στον κόσμο τούτο -για χάρη του-, αυτός θα την ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ για την αιώνια Ζώη ! ( Ιωάννης 12:25) Αν όμως την ζωή σου τόσο πολυ αγαπάς, και δεν εισαι διατεθειμένος από τον Χριστό να εξαρτηθείς και Σωτήρα σου να τον δεχτείς, στην Βασιλεία του δεν θα μπεις γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ, στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας απο τον ίδιο (Ιωάννης 1;12-13,14;6) Φίλε, είναι φοβερό να αισθάνεσαι ασφαλής στην ανασφάλεια σου, διατηρώντας την γνώμη οτι χωρίς στον Χριστό να δοθείς στον παράδεισο θα καταλήξεις. Αν είσαι όμως ακόμα ξύπνιος και τον Χριστό αγαπάς, στην αιώνια ζωή μπορείς να μπεις οταν τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς. Αμήν ! «Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι ομως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ουτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλα απο τον Θεό γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13) Η Πίστης που Σώζει δεν είναι απλώς θεολογική και διανοητική άλλα ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΤΑΙ με το άνοιγμα της καρδιάς και της ΑΦΙΕΡΩΣΕΣΩΣ της Ζωης στον Χριστο."Κύριε Ιησού Χριστέ, σου ζητώ συγνώμη που τόσα Χρόνια την χάρη σου αγνοούσα. Μετανοώ Χριστέ μου και σου Ζητώ απο ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην ζωη μου και να Ζήσεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ημέρες της ζωής μου ,και να με μεταμορφώσεις να με βοηθήσεις να κάνω Πάντα το δικό σου θέλημα και οχι το δικό μου" Είναι μια προσευχή που αν εκφράζει την επιθυμία της καρδιάς σου ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα την απαντήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου χαρίσει.

No comments:

Post a Comment