Popular Posts

Thursday 5 September 2013

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ"

Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό γιατί ο αμαρτωλός που στον Χριστό δοθεί και Σωτήρα του τον δεχτεί βεβαιώνει με την προσευχή του οτι είναι έτοιμος να κάνει το Θέλημα του Χριστού στην Ζωή του, και όπως οι ψαράδες μαθητές του είναι και αυτός έτοιμος χωρίς επιφύλαξη να τον ακολουθήσει και να κάνει οτι του ζητήσει.
"
 Είμαι έτοιμος να υπηρετήσω τον Κύριο μ'όλη την καρδιά, να κάνω οτι μου Ζητήσει, και να πάω όπου μου Ζητήσει όταν μου το ζητήσει." Είναι και αυτή μια προσευχή Αφιερώσεως που ο Χριστός θα απαντήσει και τον δούλο/η του που προσευχηθεί στο θέλημα του θα τον οδηγήσει και όλες της επουράνιες Ευλογίες θα του/ης χαρίσει !!!

 Ο Κύριος απλόχερα αμείβει όλους όσους τον δοθούν και Σωτήρα τους τον δεχτούν,(Ιωάννης 1:12-13) και μαζί του στο τέλος στον παράδεισο θα μπουν !!

No comments:

Post a Comment