Popular Posts

Monday 16 September 2013

ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΗΣΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ.

 Αυτό είναι το μεγαλείο και η ΧΑΡΗΣ του Κυριου, οτι Σωτηρία χαρίζει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ σε κάθε αξιολύπητο αμαρτωλό που τον εμπιστευθεί και Σωτήρα του τον δεχτεί.(Ιωαννης 1:12-13,3:16,36,5;24. 6;39,47,7;37-38,10;910:27-28), και ενω οι δεσμοί που εμεις δημιουργούμε ειναι εφήμεροι, ευάλωτοι και εγωιστικοί,  η ΑΓΑΠΗ του ΚΥΡΙΟΥ  για κάθε πιστό του παιδι  είναι ΑΣΑΛΕΥΤΗ, ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ και ΑΙΩΝΙΑ και τίποτε μα τίποτε ακόμα και η ενδεχόμενη περιστασιακή κρυάδα και παραστράτημα της Ζωής δεν κάνει τον Χριστό να εγκαταλείψει το ΠΑΙΔΙ του που το Αγάπα, και που με ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ τον ασπάστηκε και του ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ και του είπε ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΩ ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ»(ΕΒΡΑΙΟΥς 13:5)

Η δική μας Αγάπη για τον φιλο, και συνάνθρωπο μας και σύζυγο μας πολλές φορές εξασθενεί, και χιλιάδες ειναι τα διαζύγια, αλλά ο Κύριος την νύμφη του, τον καθένα που του ανοίξει την καρδιά του και Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ δεν τον κάνει πέρα οταν η πίστης του οπως του Αποστόλου Πετρου και καθε άλλου  θνητού ταρακουνηθεί. Ο Κύριος πάντα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΙΣΤΟΣ και ο Απόστολος Παύλος μας βεβαιώνει οτι ΤΙΠΟΤΕ καμια κατάσταση, δεν θα μας  εκτοπίσει απο την ΑΙΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗ του « Ποιος θα μπορέσει να μας χωρίσει απο την ΑΓΑΠΗ του Χριστού ;Μήπως Θλίψη η στενοχώρια; Διωγμός; Η πείνα; Η κίνδυνος; Η μαρτυρικός θάνατος..... Εχω πειστεί πια απόλυτα πως ΟΥΤΕ θανατος, ΟΥΤΕ ζωη ΟΥΤΕ άγγελοι ΟΥΤΕ αρχες ΟΥΤΕ εξουσίες .........ΟΥΤΕ καποιο άλλo διαφορετικό δημιούργημα θα μπορέσει ΠΟΤΕ να ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του ΘΕΟΥ που εκδηλώθηκε ΜΕΣΩ του Χριστού  του Κυρίου μας.»(Ρωμαίους 8:35-39)

«Δοξολογήστε όλοι το  Kύριο, γιατ'είναι αγαθός.ΑΙΩΝΙΟ το Ελεος που εχει για τους ανθρωπους. Δόξα να δώστε στο Θεο, γιατι άλλος δεν υπάρχει. ΑΙΩΝΙΟ το ΕΛΕΟΣ που εχει για τους ανθρωπους» προτρέπει ολους μας ο Βασιλιάς Δαβίδ.(Ψαλμος 136:1-2)
«Πηγαίνετε λοιπόν και μαθητεύσατε ολα τα έθνη, βαπτίζοντας αυτους στο ονομα του Πατρός και του Γιου, και του Αγιου Πνεύματος, διδάσκοντας τους συνάμα να τηρούν τις εντολές  που σας έδωσα. Κι απο τώρα εγώ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής σας»(Ματθαίος 28:19-20) μας  βεβαιώνει ο ιδιος ο Κύριος μας,
H AΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΠΙΣΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΟΠΙΖΕΙ :
Μπορεί η γυναίκα να λησμονήσει το βρέφος της που θηλάζει, ώστε να μη ελεήσει το παιδί τής κοιλιάς της; Αλλά, κι αν αυτές λησμονήσουν, εγώ όμως ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΛΗΣΜΟΝΗΣΩ. Δες,σε έχω ζωγραφίσει επάνω στις παλάμες μου· τα τείχη σου είναι πάντοτε μπροστά μου. >>(Ισαϊας 49;15)

Φιλε μου το μόνο σίγουρο, στερεό και αμετακίνητο σ'αυτή την Ζωη ειναι Η ΑΓΑΠΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ για το πιστό του το παιδι, για τον αμαρτωλό που ΑΝΟΙΞΕ την ΚΑΡΔΙΑ του και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΗΚΕ.(Ιωαννης 1;12-13) υπόσχεται να έρθει και να Ζήσει μέσα  στην καρδιά  του ΟΛΕΣ της ημέρες της Ζωής του, και ποτε να μην τον αφήσει. «: Αν κάποιος με αγαπάει, θα φυλάξει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θάρθουμε σ' αυτόν, και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του. (Ιωάννης 14:23,Αποκάλυψη)

No comments:

Post a Comment