Popular Posts

Monday 5 June 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Μ’ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ

Ποτέ δεν θα μπορέσεις στον παράδεισο να μπεις χωρίς απο τον Χριστο μ όλο σου το ΕΙΝΑΙ  να εξαρτηθεις. «Εγω ειμαι ο Δρόμος και η Αληθεια και η ζωή. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έρχεται στον Πατέρα παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.»(Ιωάννης 10;9)

«ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ».(Αποκάλυψη 3:20)
Αν ποτε τον Χριστο δεν μπορείς σωτήρα σου να τον δεχτεις, μην ανησυχείς γιατι ο Κυριος κοιταζει την καρδια σου( Ιερεμίας 17:10) κι’ αν πραγματι τον αγαπας, τον τιμάς και επιθυμεις να τον υπηρετείς, απο το Αγιο του Πνευμα θα βαπτιστείς ακόμα και αν δεν μπορείς να προσευχηθείς την προσευχη *ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ* γιατι ο Κυριος ΚΥΤΑΖΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ σου και με το Αγιο πνεύμα του θα σε βαπτίσει και θα σε ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ. Αλληλουια !



Εγώ ο Κύριος εξερευνώ τα βάθη της καρδιάς, γνωρίζω τις πιο μύχιες επιθυμίες του ανθρώπου, για ν’ ανταποδώσω στον καθένα ανάλογα με τη ζωή του και με τα έργα του.(Ιερεμίας 17;10)

No comments:

Post a Comment