Popular Posts

Wednesday 21 June 2017

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ. ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ (Λουκάς 9:35)

Δεν θα εισαι ποτε ο ιδιος απο την στιγμη που θα αρχίσεις να εφαρμόζεις τα λογια του Χριστου στην ζωή σου !
Φίλε μου υπακους στον Χριστο και εφαρμόζεις τα λογια του ;
«Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκάλυψη 3:20)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
Αυτός που αγαπά τον Χριστο ΥΠΑΚΟΥΕΙ στα λογια του, και αυτός που ΥΠΑΚΟΥΕΙ στον Χριστο θα ευλογηθεί !! «Αν καποιος με αγαπάει θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ το λόγο μου, και ο Πατέρας θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ , και θα έρθουμε σ' Αυτον και θα κατοικίσουμε μαζί του»( Ιωαν 14:23)

Φίλε μου σήμερα μπορείς με μετανοια και Πιστη τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτεις, και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός να μπεις, και να αρχίσεις να ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ τα Λόγια του, και θα αλλάξεις ριζικά, δεν θα εισαι ποια ο ιδιος, γιατι μεσα σου θα ΚΑΤΟΙΚΕΙ το Αγιο Πνευμα του Πατρώος και Χριστου, που θα σε φωτίζει, αγιάζει, εξαγνίζει και θα σε ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ούτε θα ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ! (Εβραιους 13:5 ) Αμήν.

No comments:

Post a Comment