Popular Posts

Friday 16 June 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ

Από όποια άλλη πόρτα και αν προσπαθήσεις να μπεις, στην Ευλογία του Πατρός δεν θα μπεις γιατί αλλα Πόρτα εκτός του Χριστού δεν υπάρχει !«Σας βεβαιώνω πως Εγώ ειμαι η Πόρτα..... Αν κανείς προσφύγει σ'εμένα ως είσοδο, θα σωθεί! Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή!»( Ιωάννης 10:9)Πολύτιμη ψυχή, έως τα 38 μου Χρόνια βολόδερνα, παρόλο που με πολύ άγχος οικονομικά τα είχα μισό καταφέρει, ψυχολογικά ομως είχα μια κατά κρεουργημένη παιδική καρδια γεμάτη πίκρες, πόνους και ένοχες. Δόξα ομως στον Κυριο που το 1988 μετά απο δυο χρόνια που το Άγιο Πνεύμα του δούλευε δυναμικά μεσα μου άνοιξα διάπλατα την καρδια μου και προσευχήθηκα να έρθει και να μείνει μαζί μου ολες τις ημέρες της ζωής μου, απο τότε σταδιακά και σταθερά τα πάντα -έστω και μέσα απο σκαμπανεβάσματα- άρχισαν  να βελτιώνεται. Ελπιδα, αισιοδοξία  για το καθε αύριο, και απόλυτη σιγουριά για την μετά θάνατο ζωή στον Παράδεισο με τον Σωτήρα μου Ζώη είναι δίκη μου!Φίλε μου, μόνο ο Χριστός μπορεί να σου χαρίσει μια νέα ζωή, ένα καινούργιο Παρόν ασύλληπτο και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ! ! Καμία ατομική επιτυχία, ακόμα και αν κληρονομούσες όλα τα πλούτη του κόσμου, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ που απο τον ΚΥΡΙΟ θα δεχτείς οταν με Πίστη, Μετάνοια και Συντριβή του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ !!Μην καθυστερείς ούτε μια παραπάνω στιγμή .

No comments:

Post a Comment