Popular Posts

Friday 2 June 2017

ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΓΑΜΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Φίλε μου, η Πηγή της Αληθείας, της Αιωνίου ζωης και ο Δρόμος προς τον Πατέρα ειναι μονο ο  Χριστος.(ιωαννης 14;6) Και αν δεν ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΤΕΙΣ με την ΑΛΗΘΕΙΑ οτι «Από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ουτε υπαρχει άλλο Πρόσωπο διαφορετικό -εκτός του Ιησού Χριστου- δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων με το οποίο μπορουμε να σωθούμε.»(Πραξεις 4:12) μακρια του Χριστου μετα θάνατο θα αποκλειστείς !
Πολύτιμη ψυχη, μονο αν προσφύγεις στον Χριστο «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωαννης 10;9) θα σωθείς, και θα μπαίνεις και θα βγαίνεις και θα βρεις βοσκή. Εκτός του Χριστου δεν υπαρχει δρόμος στον Παραδεισο να οδηγεί: «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και Η ΑΛΗΘΕΙΑ,και η Ζωη και ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωαννης 14:6)
Φίλε μου, μην αφήσεις αναπάντητη την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑς του Χριστου: «ΝΑ στέκομαι τώρα στην Πόρτα της καρδίας σου και Χτυπώ! Αν ακούσεις την Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ , θα Μπω μεσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3;20)

" Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέησε με τον αμαρτωλό/η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ'ολο μου το είναι να επιθυμώ, και ελα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου” Είναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment