Popular Posts

Sunday 11 June 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΣ

Όταν επιμένεις τον Χριστο στο περιθώριο να τον κρατάς στον παράδεισο δεν θα μπεις.
Δεν υπαρχει περίπτωσης στον παράδεισο να μπει αυτός που αρνηθηκε τον Χριστο σωτήρα του να τον δεχτει.
Ποτέ μην λες αντίο σε κάποιον που σ’ αγαπά και θέλει το καλο σου. Στον Χριστο  που πήγε στον σταυρό και πλήρωσε με το δικό του το αιμα την τιμωρια για την δίκη σου/μου αμαρτια.(Ιωαννης 1:29,Α. Πέτρου 2:24) και σε καλει στον ίδιο να προσφύγεις ψυχική δροσιά να βρεις και  για παντα να σωθείς !
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωαννης 7:37,10;9) 
Τι θα γίνει σ’ αυτους που αρνούνται τον Χριστο σωτήρα τους να τον δεχτούν ;
Μακριά του για παντα θα αποκλειστούν ...........
Γιαυτό έλα αδελφέ μου στου Χριστου την αγκαλια
Ελα τώρα για να λάβεις σωτηρία και χαρά!!!
«Να, Στεκομαι τώρα μπροστα στην Πορτα της καρδιας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)

"Kυριε Ιησού Χριστέ σου δίνομαι, σου Παραδίνομαι. Γενηθητω το θέλημα σου στη ζωη μου" Ειναι η προσευχή που εισαγάγει τον αμαρτωλό κάτω απο την ΣΚΕΠΗ, ΕΥΛΟΓΙΑ, και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του Κυρίου μας Ιησού Χρίστου. 
Σου εύχομαι να του δοθείς και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις. Αμην! 

«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.»(Ιωαν.10:9) 

No comments:

Post a Comment