Popular Posts

Tuesday 20 June 2017

ΟΤΑΝ ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ λέει ο Κύριος

Φίλε μου δεν υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή απο τον Χριστό και την προσφορά Σωτηρίας του «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37) να αρνηθείς.
Ανυπεράσπιστος τις θλίψεις της ζωής θα τις αντιμετωπισεις και μετά θάνατο μακριά  του  για πάντα θα βρεθείς.
 Φίλε, όλοι δεν είμαστε ίσοι, άλλα ο Κύριος  σε όλους ΧΑΡΙΖΕΙ τις ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για να σωθούμε ! Όλους  χωρίς διάκριση μας προσκαλεί σ' αυτόν να τρέξουμε για να σωθούμε «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ» (Ιωάννης 10:9)
Φίλε μου τώρα ειναι ο ευπρόσδεκτος καιρός για να σωθείς, πάψε τον Χριστό και την προσφορά σωτηρίας του«
Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκάλυψη 3:20) να υποτιμάς, ειδάλλως μακριά του για πάντα θα αποκλειστείς.
Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σ'ευχαριστώ που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕΣ για μένα, για να μην χαθώ αλλά στην Ευλογία σου να μπω.Και σήμερα την Θυσία σου ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΩ και απέραντα εκτιμώ και σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδία μου και σε καλωσορίζω Κύριο και Σωτήρα μου. Ελα σε παρακαλώ Χριστέ μου και μείνε και κατοίκησε μεσα μου και μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ
" είναι η προσευχή Αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον Αμαρτωλό που ειλικρινά την εννοεί και στον Χριστό ολόκαρδα ΔΟΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment