Popular Posts

Wednesday 14 June 2017

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΆΛΗΨΗ, ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΌ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Πολύτιμη ψυχή τα αρνητικά συναισθήματα στην σωστή εκλογή δεν μας οδηγούν.Το κόστος κάθε κακής εκλογής το πληρώνουμε εδώ στην γη, ΠΧ κακή εκλογή συντρόφου, καριέρας, σπουδών, επενδύσεως, φιλίας, πολίτικου κόμματος. Μετα μια περίοδο απογοητεύσεως και πόνου και την χειρότερη ζημιογόνο εκλογή μπορούμε να την επανορθώσουμε, άλλα αν εν ΖΩΗ τον Χριστό και την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ του «Να, Στεκομαι τώρα μπροστα στην Πορτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) μετά απο πολύ σκέψη αρνηθούμε τίποτε καλό πια δεν μας απομένει, παρα χωρίς Ελπίδα ζωή και μετα θάνατο αιώνια απομάκρυνση απο την Ευλογημένη παρουσία του. Γιατι ποιο θα είναι το όφελος στον άνθρωπο ακόμα κι αν εν ζωη κάνει ολες τις σωστές εκλογές, αλλά αρνηθεί τον Χριστό να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του να τον ΔΕΧΤΕΙ, μήπως μετά θάνατο υπάρχει μετάνοια ; Όχι φίλε μου μετά που γνωρίσαμε την αλήθεια δεν απομένει πια καμία θυσία για τις αμαρτίες. Απεναντίας μας περιμένει μια φοβερή υποδοχή ΚΡΙΣΕΩΣ και δυνατής ΦΩΤΙΑΣ!!( Εβραίους 10;26) Φίλε, απελευθερώσου απο την προκατάληψη και τον δισταγμό σου, είναι τιμή σου και προνόμιο σου τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου να το δεχτείς !!! «Κύριε Ιησού Χριστέ σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ. ΑΝΟΙΓΩ σήμερα την καρδία μου και ανεπιφύλακτα ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου. Γενηθητω το θέλημα σου στη Ζωή μου»είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment