Popular Posts

Saturday 17 June 2017

ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΜΟΝΟΓΕΝΗ !

Πολύτιμη ψυχή ο Πατήρ τον Χριστό που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΜΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΜΑΣ ( Β. Κορίνθιους 5:20) ΓΙΑ ΧΑΡΗ σου, ο Χριστός που απο την ΦΥΣΗ του ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ο  ΘΕΟΣ ο Λόγος (Ιωάννης 1:1-3)ΚΕΝΩΣΕ τον Εαυτό του και πήρε την ΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΟΥ((Φιλιππησιους 2: 6-8)για να ΦΟΡΤΩΘΕΙ ο ίδιος στο ΣΩΜΑ του τις ΔΙΚΕΣ σου/μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ πάνω στον σταυρο, για να ΑΠΑΛΛΑΧΤΟΥΜΕ ΡΙΖΙΚΑ από αυτές, και να ζήσουμε για την δικαιοσύνη ! (Α,Πέτρου 2;24) Πως τώρα νομίζεις οτι ΧΩΡΙΣ τον Χριστό να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και από Αυτόν να εξαρτηθείς στην Ευλογία του Πατρός θα μπεις ; 
Φίλε μου, στον παράδεισο δεν θα μπεις όταν διστάζεις τον Γιο του τον αγαπητό σωτήρα σου να τον δεχτείς. Πως και γιατί νομίζεις ότι χωρίς να τον εμπιστευτείς και από τον ίδιο να εξαρτηθείς στον Παράδεισο θα μπεις ;
Μην εξαπατάς τον εαυτό σου και νομίζεις ότι χωρίς τον Χριστο να εμπιστευτείς  στον παράδεισο θα μπεις. Κανείς δεν ξέρει πόσο πολύ θα ευλογηθεί ο άνθρωπος στον Χριστο με όλη του την καρδια 
 στηριχτεί 
Το ευαγγελιο μας διαβεβαιώνει ότι «Εκείνα που μάτι δεν τα είδε κι ούτε τ' άκουσε αυτί δεν άκουσε κι ούτε που τα 'βάλε ο λογισμός του ανθρώπου, εκείνα ΕΤΟΙΜΑΣΕ ο Θεός για κείνους που ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ»( Α.Κορίνθιους 2:6) και οτι αυτοι που τον Γιο του τον Αγαπητό ΣΩΤΗΡΑ τους δεχτούν, αυτοί απο τον Θεό θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝ! (Ιωάννης 1:12-13) 
Καμία ατομική σου επιτυχία, ακόμα και αν κληρονομούσες όλα τα πλούτη του κόσμου, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ που απο τον Χριστό θα δεχτείς όταν με Πίστη, Μετάνοια και Συντριβή του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ !!!Μην καθυστερείς ούτε μια παραπάνω στιγμή . «Κύριε Ιησού Χριστέ σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ. ΑΝΟΙΓΩ σήμερα την καρδία μου και ανεπιφύλακτα ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου. Γενηθητω το θέλημα σου στη Ζωή μου»είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !! 
«
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωάννης 10:9) «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή‡ κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.»(Ιωάννης 14;6)

No comments:

Post a Comment