Popular Posts

Sunday 18 June 2017

ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΩ ;

Φίλε κανένας που για τον Χριστό αδιαφορεί ΠΟΤΕ του, μα ποτε στον Παραδεισο δεν θα μπει, αλλα αιώνια απο την ΧΑΡΗ του και το ΕΛΕΟΣ του θα ΑΠΟΚΛΙΣΤΕΙ.Γιατι φίλε μου ο Κύριος ΚΟΙΤΑΖΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ σου, αν τον αγαπάς, αν τον έχεις εμπιστευθεί, και απο αυτόν έχεις ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ και θέλεις να τον ακολουθείς. Πολύτιμη ψυχή στον Παράδεισο θα μπει ο καθε ταπεινός που με ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΠΙΣΤΗ και ΣΥΝΤΡΙΒΗ επέστρεψε στον Χριστό, στην ουσία στον Παράδεισο βρίσκονται και κάθε μέρα χωρίς διάκριση μπαίνουν ολοι οι μετανιωμένοι αμαρτωλοί που τον Χριστό με όλη τους την ΚΑΡΔΙΑ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και που ο ΙΔΙΟΣ με το αίμα του τους ΑΓΟΡΑΣΕ για τον Θεό απο καθε φυλή και γλώσσα και λαό και έθνος.( Αποκάλυψη 5:9) και μεταξύ τους θα είσαι και εσύ όταν με ολη σου την καρδιά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και απο Αυτόν και μόνο ΓΑΝΤΖΩΘΕΙΣ. Αμήν. Στον Χριστό και εγώ ο ανάξιος στηρίχθηκα, γαντζώθηκα το 1988 και την χάρη του εχω δεχτεί και με ασφάλεια, αισιοδοξία και σιγουριά ζω και μια μέρα πρόσωπο με πρόσωπο τον ΣΩΤΗΡΑ μου που τόσο αγαπώ θα τον ΔΩ ! Φίλε απάντησε σήμερα το κάλεσμα του «Να, Στέκομαι τωρα μπροστά στην Πορτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις και απο το Αγιο Πνεύμα του θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ! Αμην

No comments:

Post a Comment