Popular Posts

Saturday 3 June 2017

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ

Ποτέ μην υποτιμάς την δύναμη του Θεού να ανταμείβει με τη Σωτηρία εκείνους που τον Υιό του τον Χριστο προσωπικο Σωτήρα τους τον δεχτούν, και να αποκλείει από τον παράδεισο ολους εκείνους που αρνούνται Σωτήρα τους να τον δεχτούν !
"Ποτέ δεν θα ειμαι τόσο επιπόλαιος ωστε να μην καταδεχτώ τον Χριστο σωτήρα μου να τον δεχτώ" Λέει ο φρόνιμος, γιατι αν και ο Χριστος ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, μονο σ' αυτους που τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ  έδωσε το προνομιο να γίνουν παιδιά Θεού, να ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ οχι απο σαρκική μείξη, ούτε απο ανθρωπινή θέληση η ανδρική επιθυμια αλλα απο τον Θεό !!! (Ιωάννης 1:12-13) Κι’ αν δεν ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ  ΞΑΝΑ φίλε μου, στην βασιλεια του Θεού δεν θα μπορέσεις να μπεις αλλα ούτε και να την δεις, ( Ιωάννης 3;3,5) είπε ο Κυριος Ιησους Χριστος.
 Φίλε, σου ευχομαι τον Χριστο και τα λογια να μην υποτιμήσεις «Να ΣΤΕΚΟΜΑΙ τώρα μπροστα στην Πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, Θα μπω μεσα και ΘΑ γιορτάσουμε ΜΑΖΙ»(Αποκάλυψη 3:20)  ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτεις και στην Αιώνια ζωή και εσυ να μπεις.
Αμήν!
  
"Kύριε Ιησού Χριστέ μου, σου ζητώ συγνώμη που τόσα χρονια το καλεσμα σου αγνοούσα και μακριά σου ζούσα. Σήμερα σου δίνομαι, σου παραδίνω το τιμόνι της Ζωής μου και σου Ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ημερες της ζωής μου.Ας γίνει το Θέλημα σου στη ζω μου.Είμαι δικός σου" Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδια σου, ο Κύριος θα την απαντήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ!

No comments:

Post a Comment