Popular Posts

Sunday 6 September 2015

Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ;

Αγαπητοί φιλοι.
Κανένας δεν μπορεί στην ευλογία του Θεού να μπει χωρίς τον Χριστό σωτήρα του να τον δεχτεί.
Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι επιθυμούν στην ευλογία του Θεού να μπουν τυπολατρικά παραδοσιακά ακολουθώντας τύπους και θρησκεία, χωρίς στον Χριστό να προσφύγουν και απ' Αυτόν να εξαρτηθούν ( Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 10:9)
Θέλουν στην ευλογία του Θείου να μπουν χωρίς στον Γιο να τον Αγαπούν, χωρίς να του ανοίξουν την καρδία τους (Αποκάλυψη 3:20) και σωτήρα τους να τον καλωσορίσουν.
Ο Χριστός όμως λέει "Αυτός που έχει εμένα δεχτεί έχει τη Ζωή. Αυτός που εμένα δεν έχει δεχτεί την ζωη δεν την εχει ."
Αυτή ακριβώς είναι η εξήγησης των εδαφίων 11 και 12 της πρώτης επιστολής του Ιωάννη οτι ο Θεος μας έδωσε την μαρτυρία για τον γιο του. Και η μαρτυρία του είναι αυτή «ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ τον ΓΙΟ έχει την ΖΩΗ. Όποιος δεν έχει τον Γιο < προσωπικό Σωτήρα του ΔΕΝ τον έχει δεχτεί> τη Ζωη δεν την έχει !(Α.Ιωάννου 5:11)
Φίλε κι'αδελφέ η πηγή της αιωνίου Ζωής είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ, όποιος έχει τον Χριστό (όχι όποιος έχει Χριστιανική ταυτότητα) έχει την ευλογημένη ΑΙΩΝΙΑ Ζωή, όποιος όμως απλώς είναι τυπολάτρης και θρήσκος αλλά ποτε του δεν τον Αγάπησε και δεν τον εμπιστεύτηκε και δεν τον ακολουθεί την Ζωή δεν την έχει !!!
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγνώμη σου ζητώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα. Σήμερα σου ανοίγω την καρδιά μου και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις τον αμαρτωλό, και να μείνεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου. Είμαι δικός σου." Είναι η προσευχή που θα σε συμφιλιώσει με τον Θεό και τον ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ Ιησού Χριστό ! 

No comments:

Post a Comment