Popular Posts

Monday 28 September 2015

ΑΝ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ. (Ιωαννης 3:3)

Στην σημερινη κοινωνία που τίποτε δεν παραμένει σταθερό και τα πάντα αλλάζουν, το μονο σταθερό ειναι η αγάπη του Θεού, που Τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε παρέδωσε στο θάνατο το μονογενή του Υιό, για να μη χαθεί όποιος πιστεύει σ' αυτόν αλλά να έχει ζωή αιώνια.(Ιωαννης 3;16)
Η Χαρης του και το ελεος του ενέργησαν δυναμικά και <ενώ εμεις ήμασταν νεκροί εξ'αιτίας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών.......και ενώ ζούσαμε εκτελώντας τις υπαγορεύσεις της αμαρτωλης μας φύσης και των πονηρων λογισμών μας και ΕΙΜΑΣΤΑΝ απο τη φυση μας ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΞΙΟΙ της ΤΙΜΩΡΙΑΣ του Θεου... ο Θεος ΧΑΡΗ στην ΜΕΓΑΛΗ του ΑΓΑΠΗ που μας αγάπησε , παρόλο που ήμασταν νεκροί εξ'αιτιας των παραπτωμάτων μας, μας ΖΩΟΠΟΙΗΣΕ μαζι με τον Χριστο !!> (Εφεσιους 2;1-5)
Ναι, αδελφέ μου, οι Χριστιανοί στην Ουσία και ΟΧΙ απλώς στην ταυτότητα αλλα αυτοί που απο τον Χριστό συγχώρεση ζήτησαν και σωτήρα τους και Κύριο τους τον δέχτηκαν αυτούς ο Θεος ΖΟΩΠΟΙΗΣΕ με τον Χριστό, τους έδωσε ενα καινούργιο παρόν την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και τ' Άγιο Πνεύμα ζει μέσα τους, και ποτε ΔΕΝ θα τους αφήσει ούτε θα τους εγκαταλείψει !!! (Εβραιους 13:5)
Και σε ρωτάω φιλε μου, ελαβες απο τον Θεο το καινούργιο σου παρόν την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ που χωρίς αυτη κανείς στην βασιλεία του δεν θα μπει ??
Φιλε «Σε βεβαιώνω, πως αν δε γεννηθεί κανείς ξανά, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία του Θεού»(Ιωαννης 3:3) ειναι τα λογια του Χριστού για σένα και για ολη την ανθρωπότητα, οτι αν δεν λαβεις μια καινούργια ζωη με τ' Αγιο Πνεύμα μεσα σου στις αμαρτίες σου θα πεθάνεις, και μακριά απο τον Χριστό θα αποκλειστείς !
Αν ομως ανοίξεις την καρδιά σου και με μετάνοια συγχώρεση του ζητήσεις και προσωπικό Σωτήρα σου τον δεχτείς, τοτε στην αιώνια ζωή και εσυ θα μπεις !!
Γιατι ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ . Σ'όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού, σ'εκείνους που πιστεύουν στ' όνομα του. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, Ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ !»(Ιωαν 1;12-13)
Φίλε σήμερα ειναι η ήμερα με τον επουράνιο Πατέρα μέσω του σωτήρα Χριστού μα συμφιλιωθείς και απο τ'Αγιο Πνεύμα να βαπτιστείς και στην αιώνια Ζωή και εσυ να μπεις. Αμην!!
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !

No comments:

Post a Comment