Popular Posts

Friday 4 September 2015

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΥΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ

Αδελφέ εσυ που όπως κ' εγώ επιθυμείς τον Χριστό να ακολουθείς. 
Αυτό που μετράει σήμερα δεν ειναι τι ήμασταν πριν δέκα χρόνια,, αλλά τι είμαστε σήμερα, πόσο τον αγαπάμε και ποσό υπακούμε και πιστά τον ακολουθούμε !! Δεν μετράει πόσα έχω η έχεις αλλά πόσα έχω/έχεις αφήσει για τον Χριστό. Αυτό που μετράει είναι αν υπακούμε την φωνή του και για χάρη του έχουμε αφήσει την παλιά μας συμπεριφορά, αν υπακούοντας αντιστεκόμαστε δυναμικά εναντίον κάθε παλιάς ανάρμοστης συμπεριφοράς.
 
Μακάριος και μακάρια ει-ναι εκείνος/η που ΥΠΑΚΟΥΕΙ στην φωνή του Κυρίου, κι' όταν επιστρέψει τον ΒΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ σωστά μ'όλους και με όλες είναι το νόημα για μένα του Κεφαλαίου 12 του Λουκα  Ποιος είναι ο έμπιστος δούλος; 
«Ποιος είναι ο έμπιστος και συνετός δούλος, που ο κύριός του θα τον αφήσει επιστάτη των υπηρετών του, για να τους μοιράζει την αμοιβή τους την κατάλληλη στιγμή; Μακάριος είναι εκείνος ο δούλος, που όταν επιστρέψει ο κύριός του, θα ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Μ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ . Σας βεβαιώνω πως θα τον βάλει υπεύθυνο σ' όλα του τα υπάρχοντα>>( Λουκα 12:42-44) 

Ο έμπιστος δούλος από την υπακοή στον Χριστό και την συμπεριφορά του προς τους άλλους φαίνεται !!! 
<< Αν τηρήσετε τις εντολές μου, θα παραμείνετε στην αγάπη μου, όπως εχω τηρήσει εγω τις εντολές του Πατέρα μου και παραμένω στην αγάπη του !!>>(Ιωάννης 15;10)

No comments:

Post a Comment