Popular Posts

Friday 11 September 2015

ΕΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Δηλαδη αν είσαι τόσο στενός η φανατικός ωστε την αλήθεια του Ευαγγελίου την υποτιμάς, στην ευλογία που εισέρχεται οποιος ειναι έτοιμος να δεχτεί την Αλήθεια, σ'αυτη την καταπληκτική ευλογία δεν θα μπεις.
Γιατι αυτός που υποτιμά την αλήθεια, υποτιμά την Οδο εισόδου στην σωτήρια, υποτιμα τον χάρτη που του δείχνει στον δρόμο που στην Σωτηρία οδηγεί.
Εγω ειμαι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑς ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.( Ιωαννης 14:6) ειναι τα λόγια του ΧΡΙΣΤΟΥ και ταυτόχρονα ειναι η αγνη ανέρωτη ΑΛΗΘΕΙΑ. Συνεπώς αν κάποιος/α φτανει σ'αλλα συμπεράσματα, οτι μ' άλλους τροπους, η Χάρη σ'άλλες μεσολαβήσεις στην ευλογια του Πατρός, στον Παράδεισο θα μπει, αυτος η αυτη αφου την αληθεια υποτιμα στην Ευλογια του Πατρος και του Χριστου δεν θα μπει.
Στην τελική αναλυση αν υποτιμάς την αληθεια, οτι για να συγχωρεθείς απ'ολες σου τις αμαρτιες και απο τον Θεο να γεννηθείς ξανα ( Ιωαννης 1;12-13) πρεπει τον Χριστο Σωτηρα σου να τον δεχτεις, υποτιμάς την ανεκτιμητη προσφορά Σωτηριας του Χριστου για σενα που σε καλει σ'αυτον να τρέξεις για να σωθεις : « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28)
«Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
«Εγώ ΕΙΜΑΙ η πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή.»(Ιωάννης 10:9)
«Αν διψαει καποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πινει.Οπως το λεγει η γραφη , ποταμια ζωντανού νερου θα Ξεχυθούν απο εκεινον που Πιστευει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης7:37)
"Χριστέ μου, σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδιά μου και σου Ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. Μετανοώ που μακριά σου ζούσα όλο αυτον τον καιρό, και σήμερα σου ΔΙΝΟΜΑΙ σου Παραδίνομαι, και προσεύχομαι το ΘΕΛΗΜΑ σου να γίνει στη Ζωή μου. Είμαι δικός/ια σου."Ειναι η προσευχη που συμφιλωνει τον αμαρτωλο με τον Θεο !!

No comments:

Post a Comment