Popular Posts

Monday 24 February 2014

O ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠ ΓΗΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙ

 Γνωρίζω καλά ότι πολλά πράγματα στη ζωή είναι δύσκολα να εξηγηθούν, γι'αυτό είναι προς όφελος μας οταν πιστεύουμε και υποτασσομεθα στο Ευαγγέλιο που ειναι το Φως που φέγγει στο σκοτάδι και η ΔΥΝΑΜΗΣ του ΘΕΟΥ που ΣΩΖΕΙ τον καθένα που ΠΙΣΤΕΥΕΙ.( Ρωμαίους 1:16)

Είναι καιρός να καταλάβουμε οτι ο Θεός μας ΑΓΑΠΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ (Ιωάννης 3:16) και οτι ο μονος δρόμος που κοντά του μας οδηγεί ειναι ο Γιος του ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ, ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ .«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και Η ΖΩΗ. Κανένας δεν μπορεί να ΕΡΘΕΙ στον πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6) που φορτώθηκε στο σώμα του τις δικές μας αμαρτίες (Α.Πέτρου 2:24) ώστε όποιος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ < οχι απλως πιστεύει στην ύπαρξή του> και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ, να μην χαθεί αλλα να λάβει ενα καινούργιο Παρών, την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ (Ιωάννης 1:12-13,10:9,28), και στην Βασιλεία του να μπει ! (Ιωάννης 14:1-4)

Φίλοι μου αν αψηφησετε τον επι γης Θεό Ιησού Χριστό που στον ίδιο σας καλεί « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ολοι εσείς που είστε ψυχικά βαριά φορτωμένοι και ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ.»  (Ματθαίος 11:28) και «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20), μακριά του θα χαθειτε γιατί απο κανέναν άλλο ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ !(Πραξεις4:12)

Αγαπητέ Φίλε ΜΗΝ ΑΨΗΦΑΣ το λόγια του Χριστού, την ΑΓΑΠΗ του, την ΘΥΣΙΑ του, και την ΠΡΟΣΦΟΡΑ του ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να μπεις.

" Χριστέ μου μετανοώ που την Χάρη σου, και το Έλεος σου αγνοούσα, σήμερα συγνώμη σου Ζητώ, και σου ανοίγω την καρδιά μου και σε προσκαλώ να ερθεις και να μείνεις μαζι μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου." Ειναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό !

Αδέλφια, ο Θεός εχει καταπληκτικά σχέδια για κάθε αμαρτωλό που τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ !

No comments:

Post a Comment