Popular Posts

Monday 3 February 2014

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό, γιατι ο Ιησούς Χριστός ειναι ο επι γης πανταχού παρών ΘΕΟΣ ο ΚΥΡΙΟΣ και δημιουργός των πόντων, που μέσω αυτου δημιουργήθηκαν τα πάντα και για χαρη του, που συγκρατεί ολο το σύμπαν με την δυναμη του λογου του.(Ιωάννης 1:1-3,Κολοσσαεις 1:16-17) 
Ειναι η κεφαλή του σώματος των σωσμένων και πλυμένων με το αίμα του πιστών <δηλαδή συγχωρημένων αμαρτωλών> και αν ο αμαρτωλός διστάζει, και δεν καταδέχεται ν'ανοίξει την καρδιά του και τον ΘΕΟ Ιησού Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί για πάντα μακριά του θα ΧΑΘΕΙ, επειδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ απο τον να ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΕΙΣ τον επι γης ΘΕΟ τον Παντοκράτορα ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ Σωτήρα σου να τον δεχτείς (Εβραίους 10:29)!!!

Φίλε μου, και φίλη μου, στο Όνομα του Κυρίου σε παρακαλώ συνειδητοποίησε οτι ο Θεός και Κύριος Ιησούς Χριστός  ΚΕΝΩΣΕ εαυτό και πήρε τη μορφή δούλου (Φιλιππησιους 2:5-8) για να φορτωθεί στο σώμα του, στον σταυρό τις ΔΙΚΕΣ σου ΑΜΑΡΤΙΕΣ,(Α.Πέτρου 2:24) και όλου του κόσμου, ώστε όποιος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί από την Παρουσία του να μην αποκλεισθεί, αλλά να λάβει Αιώνια ζωή.(Ιωαννης 1:12-13,3:16) αλλ' όποιος αρνηθεί προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτει, για τις αμαρτίες του θα τιμωρηθεί στην ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ επειδή ΑΡΝΗΘΗΚΕ τον Αμνό του ΘΕΟΥ τον Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτει!
Φίλε μου, σήμερα ο ΘΕΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ για μια άλλη φορά σε προσκαλεί στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπεις και σου λεει «Να, τωρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου.Αν ακούσεις τη φωνη μου και ανοίξεις την ΚΑΡΔΙΑ σου, θα μπω μέσα και θα δειπνήσουμε μαζι»( Αποκάλυψη 3:20) πάψε λοιπον ν' αψηφάς την πρόσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και  άνοιξε την καρδιά και μ' ευγνωμοσύνη δέξου τον ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ της Ζωής σου, και στην Αιώνια ζωή θα μπεις και ποτε δεν θα χαθεις !!!
"Kυριε Ιησού Χριστέ, Δοξασθειτο το ονομα σου, Ελθετο η Βασιλεία , ΓΕΝΗΘΗΤΩ το θελημα σου στη Ζωη μου.Ειμαι δικος/ια σου." Eιναι η προσευχή που θα σε ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ με τον επι γης πανταχού Παρών ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, και την Αιωνια μαζι του Ζωη στον παράδεισο θα σου εξασφαλίσει. Αμήν!

No comments:

Post a Comment