Popular Posts

Friday 21 February 2014

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ;

Το γνήσιο θαύμα του Χριστού δεν είναι ότι η εικόνα του δακρύζει, αλλά οτι ο ίδιος δακρύζει για τον αμαρτωλό που την προσφορά σωτηρίας του αψηφά, και νομίζει οτι χωρίς Σωτήρα του να τον δεχτεί στην Αιώνια Ζωή θα μπει. Κύριε χάρισε μου Ζωή να σε υπηρετήσω είναι η προσευχή που σώζει τον χαμένο. 

Ο Άφθαρτος Θεός και η αιώνια στην κόλαση διαφθορά της άφθαρτης Ψυχής,  είναι η τιμωρία όλων εκείνων που υποτιμούν την προσφορά σωτηρίας του Χριστού. 
Φίλοι, οτι είπε ο Χριστός στους κάτοικους της Ιερουσαλήμ λέει και σε σας σήμερα «Πόσες φορές θέλησα να σας περιμαζέψω...... όπως η κλώσα τα κλωσόπουλα της,  μα εσείς δε θελήσατε» (Λουκάς 13:34) είναι ο καημός και το παράπονο του επί γης πανταχού Παρών ΘΕΟΥ Ιησού Χριστού που επιθυμεί κανείς να μην χαθεί, αλλά όλοι Σωτήρα τους να τον δεχτούν  και στην Αιώνια Ζωή να μπουν ! 

Αυτός που θα σηκώσει το άνομα μου, θα είναι ο δούλος μου και θα μ'ακολουθεί
, λέει ο Κύριος. 
Αυτός που συνειδητοποιεί οτι η μεγαλύτερη τιμή είναι να είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ στην Ουσία, ας γίνει δούλος μου και ας  μ'ακολουθεί, λέει ο ΚΥΡΙΟΣ.  

Και όποιος ακούει τι λέγει το Άγιο Πνεύμα  λέει Αμήν. "
Ας γίνει Κύριε το θέλημα σου στη Ζωή μου. Είμαι δικός/ια σου." Και τον ακολουθεί !!! 
Κύριε είσαι ο μοναδικός 
Ο Κύριος ο Θεός μου 
Της καρδιάς μου 
Ο Αγαπητικός μου. 

Για σένα  θα Ζήσω, 
Μ' εσένα  θα ζήσω, 
Και ποτέ δεν θα σ'αφήσω. 
Τ' όνομα σου θα υμνήσω. 
Είμαι δικός σου.
 
Στέλιος. 

No comments:

Post a Comment