Popular Posts

Friday 7 February 2014

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΝ ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙΣ ΩΣ ΚΡΙΤΗ.(Ιωαν 5:22)

Ακόμα και αν κοιμηθείς και τίποτε δεν δεις ο Θεός είναι Κριτής, και αν τον Χριστό Σωτήρα σου δεν τον δεχτείς στον παράδεισο δε θα μπεις. Γιατί στην βασιλεία του Χρίστου δεν θα μπει ο καθένας που την εικόνα του Φιλά και του λέει "Kυριε, Κυριε" αλλα αρνείται Σωτήρα και Κύριο του να τον δεχτεί, αλλά μόνο ο Χριστιανός/η στην Ουσία που δεν διστάζει να του ανοίξει την καρδία του και Σωτήρα του να τον δεχτεί.(Αποκάλυψη 3:20,Ιωάννης 1:12-13,3:16)

Φίλοι, στον παράδεισο δεν θα μπουν όσοι δεν τολμούν να τον γνωρίσουν, και κοινωνία καρδιακή μ'Αυτόν να καλλιεργήσουν, αλλά μόνο όσοι ειλικρινά τον αγαπούν και είναι διατεθειμένοι τα πάντα ν'απαρνηθούν και να τον ακολουθούν(Λουκάς 14:26). Δεν θα μπουν οι *Χριστιανοί* της ταυτότητας, αλλά οι γνήσιοι της καρδιακής περιτομής, που την καρδιά τους και το τιμόνι της Ζωής τους τα έχουν δώσει στον Χριστό, οι Αναγεννημένοι Χριστιανοί που ο Χριστός είναι το Φως τους, η Ελπίδα τους και η κιβωτός της Σωτηρίας τους.

Φίλε μου, αν τον Χριστό ΑΓΑΠΑΣ και τον ΤΙΜΑΣ και Σωτήρα σου τον έχεις ΔΕΧΤΕΙ, ας είσαι γεμάτος χαρά γιατί στον Παράδεισο θα μπεις, και με τον Χριστό και τον Πάτερα στην Καρδία σου εδω στην γη όλες τις ήμερες της Ζωής σου θα ζεις. «Αν μ'Αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τα λόγια μου, και ο πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ'αυτόν και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ»(Ιωάννης 14:23) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. (Εβραίους 13:5) Αμήν και πάλι Αμήν!
Αυτή είναι η κληρονομία κάθε γνήσιου Πιστού που τον Χριστό ΑΓΑΠΑ και Σωτήρα του τον δεχτεί !! (Ιωαννης 1:12-13)

" Kυριε Ιησού Χριστέ σου ζητάω συγνώμη που ολο αυτο τον καιρο μακριά σου ζούσα, σήμερα σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου, και να γίνει το δικό σου ΘΕΛΗΜΑ στην Ζωη μου.Είμαι δικός/ια σου." Eιναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό. Και τον βάζει στην στάνη των Σωσμένων και από το αίμα του καθαρισμένων Αναγεννημένων Χριστιανών, που στην Βασίλεια του θα μπουν,και πότε δεν θα χαθούν! (Ιωάννης 10:9)

No comments:

Post a Comment