Popular Posts

Saturday 5 August 2017

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Η πονεμένη καρδιά ποτε δεν θα γιατρευτεί εκτός κι'αν το Χριστό Σωτήρα της δεχτεί.
Αν μπορούσε ο πονεμένος να γιατρέψει την καρδιά του τι ανάγκη θα σε είχε Χριστέ μου ;
Άλλα φίλε μου αν  θέλεις απο τον μεγάλο πόνο της καρδιάς σου για πάντα να γιατρευτείς πρέπει στο λιμάνι του Χριστού να μπεις, από τον ίδιο  ανάπαυση να ζητήσεις.
Αν ποτε σου δεν μπορούσες να γιατρέψεις την καρδιά σου τώρα μπορείς. Οταν τον Χριστό σωτήρα σου τον δεχτείς θα ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙΣ !!!
«Αν διψάει κάποιος , σ'έμενα να έρχεται και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει σ'έμενα»(Ιωάννης 7:37)
Φίλε μου σταμάτα να τυραννάς τον εαυτό σου, έλα στον  Χριστό και στην ευλογία του Πατρός θα μπεις κάθε πόνο ο Χριστός θα τον σβήσει, ψυχική δροσιά θα βρεις, και ελευθερία  χαρά και να καινούργιο παρόν θα σου χαρίσει!
«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων. Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.» (Ιωάννης 10:9);
 «Εγώ είμαι η Οδός και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωή. Κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6)

No comments:

Post a Comment