Popular Posts

Friday 4 August 2017

ΟΤΑΝ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Η φυσιολογική μας ροπή είναι να κόβουμε δρόμο, να παρακάμπτουμε, απο φύση δεν είμαστε νομοταγής, πρώτος  εγω δυστυχώς,  για πολύ καιρό καταπατούσα καθημερινώς τον κώδικα οδικής Κυκλοφορίας επειδή σχεδόν πάντα ήμουν αργοπορημένος και έμπαινα στην ταχεία λωρίδα των δυο επιβατών. 
Θυμάμαι κάποιος  συμμαθητής μου, που από πολύ νέος ειχε πετύχει, μου έλεγε ότι  όλοι οι νόμοι παρακάμπτονται,   πάντα υπάρχουν παράθυρα. Και όμως φίλε μου, και αν υπάρχουν  κάτω στην γη *παράθυρα* και *πόρτες* παράκαμψης σε κάθε τομέα της Ζωής, όπως  τα ρουσφέτια, το *μέσο* τον γνωστό του υπουργού, του εφοριακού κλπ, κλπ, για την Ουρανία βασίλεια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΟΡΤΑ εκτός από τον  Χριστό. 
Ο Χριστός  είναι η μοναδική Πόρτα, ο ίδιος είπε «Όποιος δεν μπαίνει στο μαντρί των προβάτων < στην σύναξη των πιστών του Παιδιών > από την *Πόρτα* δηλαδή εξαρτώμενος από τον ίδιο είναι κλέφτης και ληστής!!» (Ιωαννης 10:1) ειναι παραβάτης, και ενώ  στην κοινωνία μας που η παράβασης και η  δωροδοκία  είναι τρόπος ζωής, στην  αμάραντη και ένδοξη ουράνια βασιλεία του Θεού ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ θα ΜΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ -όπως η Μαρία η Μαγδαληνή, και ο ληστής στον σταυρό- ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ !! 
Ο Χριστός  είπε: «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων. Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.» (Ιωάννης 10:9) «Εγώ είμαι η Οδός και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωη. Κανενας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6) και το Ευαγγέλιο τονίζει οτι εκτός απο τον Χριστό  απο ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από τον Χριστό δοσμένο κάτω από τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, μέσω του οποίου να ΜΠΟΡΟΥΜΕ μεις οι άνθρωποι να ΣΩΘΟΥΜΕ.» (Πράξεις 4:12)" 

Φίλε, σήμερα με μετάνοια και ταπεινοφροσύνη  την προσφορά Σωτηρίας του Χριστού «Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πορτα της καρδιας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) μπορείς  να την απαντήσεις, να ανοίξεις διάπλατα την καρδιά σου ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς στην ευλογία του Πατρός και εσύ να μπεις .Αμην!

No comments:

Post a Comment