Popular Posts

Saturday 8 April 2017

Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ

Και που βασίζεται στον αξιόπιστο λόγο του Θεού:
«Θα ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ το νόμο μου μέσα στο νου τους και θα ΧΑΡΑΞΩ τις ΕΝΤΟΛΕΣ του ΜΕΣΑ στις ΚΑΡΔΙΕΣ τους....
Θα ΣΥΓΧΩΡΗΣΩ την ανυπακοή τους και θα ΞΕΧΑΣΩ ΠΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ (Εβραιους 8:10-12)
Και σ’ αυτη την διαθήκη που μας την εξασφάλισε ο Χριστος στον σταυρό με το ίδιο του το αιμα (Α. Πέτρου 2:24) και εσυ μπορείς να μπεις οταν με μετανοια και πίστη επιστρεψεις στον Χριστο και προσωπικο Σωτηρα σου τον δεχτεις:«Οσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστο σ’αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.... Και δεν γεννήθηκαν αυτοι απο σαρκική μείξη, ουτε απο ανθρωπινή θέληση, ούτε απο ανδρική επιθυμια, αλλα απο τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ.» (Ιωάννης 1:12-13) τότε απο το Αγιο Πνευμα του Θεού θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ! (Εβραιους 13:5) αλλα στην καρδια σου παντα θα κατοικεί ! (Αποκάλυψη 3:20) 
"Κύριε Ιησού Χριστέ σε ευχαριστω για την απέραντη χαρη σου, και σου ανοίγω την καρδια μου και σου ζητω να με συγχωρεσεις απο ολες τις αμαρτιες μου και να έρθεις και να ζήσεις μαζι μου ολες τις ημερες της ζωής μου" ειναι η προσευχη που σώζει τον αμαρτωλο

No comments:

Post a Comment