Popular Posts

Saturday 1 April 2017

Μακάριος ειναι όποιος τον μεγάλο Θεο Ιησού Χριστο προσωπικο σωτήρα του εχει δεχτει

<<Ο Θεός ΦΑΝΕΡΩΣΕ τη χάρη του, για να ΣΩΣΕΙ όλους τους ανθρώπους. Αυτή η χάρη μάς καθοδηγεί να αρνηθούμε την ασέβεια και τις αμαρτωλές επιθυμίες και να ζήσουμε με σωφροσύνη, με δικαιοσύνη και με ευσέβεια στον παρόντα αιώνα, ΠΕΡΙΜΕΝΩΝΤΑΣ τη μακαριότητα που ελπίζουμε, δηλαδή την ΕΜΦΑΝΙΣΗ της δόξας του ΜΕΓΑΛΟΥ Θεού και ΣΩΤΗΡΑ μας Ιησού Χριστού. Αυτός ΕΔΩΣΕ τον εαυτό του για μας, για να μας ΛΥΤΡΩΣΕΙ από κάθε ανομία, να μας καθαρίσει και να μας κάνει ένα λαό που να ανήκει μόνο σ’ αυτόν και να καταγίνεται με ζήλο στα καλά έργα>> (Τίτος 2:11-14)
Μακάριος θα εισαι φίλε μου οταν χωρίς δισταγμό απο τον Κυριο Ιησού Χριστο με όλο σου ειναι εχεις εξαρτηθεί και  ΑΝΟΙΚΕΙΣ στον λαό του που ΑΓΟΡΑΣΕ ο ιδιος με το αιμα του απο καθε φυλή και γλωσσα και λαό, και έθνος ,,,,, και που ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΨΟΥΝ πανω στην γη ! (Αποκάλυψη 5:9-10) Αμην!!
Κανεις τότε την ΧΑΡΑ σου και την ΣΩΤΗΡΙΑ σου δεν θα μπορέσει ποτε να σου την κλέψει γιατι μεσα σου θα κατοικεί ο Παντοδύναμος Πανταχου Πάντα παρόν Ιησού Χριστος  που ποτε δεν θα σε αφησει ούτε θα σε εγκαταλειψει.(Εβραιους 13;5)
 
Κύριε Ιησού Χριστέ ΑΣ ΓΙΝΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ΖΩΗ μου. Σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να ΕΡΘΕΙΣ και να μείνεις μαζι  μου ΟΛΕΣ της ημερες της Ζωης μου. Ειμαι δικός σου" Ειναι η προσευχή που για ΠΑΝΤΑ θα σε ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ με τον Χριστό και την Αιώνια ΖΩΗ μαζί του θα σου εξασφαλίσει !

No comments:

Post a Comment