Popular Posts

Wednesday 26 April 2017

ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΘΩ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ

Φίλε μου η συνέπεια της σταυρικής θυσίας του Χριστου ήταν η προσφορα της σωτηρίας. Χάρη στο αιμα που ΕΧΥΣΕ ο Χριστος στον σταυρό -πιστά παιδιά του Κυριου- ΛΑΒΑΜΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ της ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΕΙΣΟΔΟΥ στα Αγια των Αγιων.(Εβραιους 10:19,Α. Ιωαννου1:7) Χάρη στην σταυρική του ΘΥΣΙΑ μας ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕ η ΑΙΩΝΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ ! ( Εβραιους 9:12) ωστε τώρα καθε αμαρτωλος που τον Χριστο εμπιστευτει για την Σωτηρια της ψυχης του και προσωπικο σωτήρα του τον δεχτει απο τον παράδεισο να μην αποκλειστεί αλλα να λάβει ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ και Αιώνια ζωή !! (Ιωαννης1;12-13,3;16)
Δεν θα ανεχτώ κανένα υποτιμητικό λόγο εναντίον του σωτήρα μου. Χάρη στην παρουσια του δεν φοβάμαι όπου και αν κοιμηθώ. Χάρη του αισθάνομαι ασφαλής και σήμερα ειμαι εν ζωή γιατι τουλάχιστον δυο φορές μου χάρισε παράταση ζωής! Ποτέ μου, δεν θα ήμουν σε θέση να επιτύχω κάτι άξιο στη ζωή μου αν δεν ήταν χάρη στην βοηθεια του.
Το γεγονός οτι παρολο που η μεγαλη μου κορη η Χριστίνα βασανανιζεται επι 30 χρονια με σχιζοφρένεια και εγω ελπίζω οτι μια μέρα τελειως καλα θα την δω, οφείλετε στον Χριστο. Και οτι με πολυ βεβαιοτητα και θαρρος αντιμετωπίζω την ζωη οφείλετε κι'αυτο στον Χριστο επειδη ξέρω οτι μετα θάνατο χάρη στην χάρη του μαζι του θα βρεθώ.(Εφεσιους 2:8-9) Αφού αντι για μένα ο Χριστος πλήρωσε την δική μου τιμωρια στον σταυρό, πως ειναι δυνατόν να μην το αγαπώ και Αυτον και μονο καθε μέρα της ζωής μου να θελω να τον δοξολογώ ; Φίλε μου, αν και εσυ με μετανοια και πιστη απο τον Χριστο εξαρτηθεις και σωτήρα σου τον δεχτεις, και εσυ απο το Αγιο Πνευμα του θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, με ΧΑΡΑ και βεβαιοτητα θα ζεις γιατι θα γνωρίζεις οτι ο Κυριος ειναι στο πλευρο σου ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ σου και ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ σου. Αμην!
Χριστέ μου απο τα βάθη της καρδια μου σ’ ευχαριστω που έσωσες εμενα τον ταλαίπωρο αμαρτωλοΣ’ΑΓΑΠΩ, Σ’ΑΓΑΠΩ, Σ’ ΑΓΑΠΩ, τι άλλο να σου Πω, παρα μονο οτι Σ’ΑΓΑΠΩ !

No comments:

Post a Comment