Popular Posts

Saturday 29 April 2017

ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑΣ ΑΡΧΙΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Ο Χριστος ειναι ο ΛΟΓΟΣ και ΚΑΝΕΙΣ που τον ΛΟΓΟ του Χριστου ΑΨΗΦΑ στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ
Όποιος με απορρίπτει  και ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ τα ΛΟΓΙΑ μου εχει τον κριτή του. Ειναι ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΚΗΡΗΞΑ. Αυτός θα τον κρίνει στην εσχάτη ήμερα !!! (Ιωαννης 12:48)
«Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)
«Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κάνεις προσφύγει σε μένα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ, η Αληθεια και η Ζωη. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωάννης 14:6)
«Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3;20)

«Αν με αγαπάτε τις ΔΙΚΕΣ μου ΕΝΤΟΛΕΣ να ΤΗΡΗΣΕΤΕ»(Ιωαν 14:15) και ο ζυγός του Χριστου δεν ειναι βαρύς γιατι εκείνος που επιθυμεί στην Ευλογια του να μπει θα απαντησει το καλεσμα του (Αποκαλυψη 3;20) και απο το Αγιο Πνευμα του θα βαπτιστεί και θα αναγεννηθεί !!

No comments:

Post a Comment