Popular Posts

Friday 21 April 2017

ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Η ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ;

Φιλοι μου καλησπέρα σας, η μετά τον θάνατο ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗ ειναι το σημαντικοτερο βημα στην Ζώη, γιατι τι θa ωφελήσει τον άνθρωπο αν κερδίσει ολο τον κόσμο, αλλα χάσει την ζωή του (Μαρκος 8:36) αλλα αποκλειστεί για παντα στην απαίσια κόλαση ?
Γιατι όποιος το καύχημα του δεν ειναι ο Χριστος αλλα παραποιεί την διδαχή του και την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του αψηφά «Να, στέκομαι τώρα μπροστα στην πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ! Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και τοτε, θα ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ-ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκάλυψη 3:20) μακρια στον τόπο των βασάνων μετά θάνατο για παντα θα αποκλειστεί !!
Φιλε μου στους θρησκοληπτους Εβραίους που ομως δεν καταδεχοντουσαν ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτουν ο Ιησους τους ειπε « Όποιος  ΧΑΣΕΙ την ΖΩΗ του ΓΙΑ ΧΑΡΗ μου, αυτός θα την βρει»(Ματθαιος 16:25) Ποτε απαρνήθηκες το Εγω σου και  παρεδωσες το τιμόνι της ζωής σου στον Ιησού Χριστο ;
Ποτε με μετανοια και συντριβή προσευχηθηκες και ζήτησες απο τον Χριστο να έρθει στην ζωή σου, και να ειναι ΚΥΡΙΟΣ της ζωής σου, αυτός να σε οδηγει και εσυ οσο καλύτερα μπορείς να τον ακολουθείς ;
Φίλε χωρίς προσωπικη καρδιακη ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν υπαρχει ΣΩΤΗΡΙΑ. Χωρίς το Εγώ σου να απαρνηθείς και με όλο σου το ειναι απο τον Χριστο να εξαρτηθεις (Ματθαιος 16:24) στην βασιλεια του δεν θα μπεις.
Φίλε μου μην ξεγελιέσαι και οι πεντε  άμυαλες παρθενες λαχταρούσαν με τον Νυμφίο –τον Χριστο- να βρεθούν, αλλα στα λυχνάρια τους, στις καρδιές τους τους έλειπε το *λαδι* η επιφοίτηση του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ  που δεν ξέρεις απο που έρχεται και που πηγαίνει( Ιωαννης 3:7-8) και που μονο ο Χριστος σφραγίζει και βαπτίζει καθε μετανιωμένο αμαρτωλο που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του δεχτει ! (Ιωαννης 1:12-13)  
"Kυριε Ιησού Χριστέ σου δίνομαι, σου Παραδίνομαι. Γενηθητω το θέλημα σου στη ζωη μου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστος θα την απαντησει και με το Αγιο Πνευμα του θα σε ΒΑΠΤΙΣΕΙ !

No comments:

Post a Comment