Popular Posts

Friday 28 April 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ΄ ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ λέει ο Κυριος σ'αυτον που ειναι πρόθυμος να του ανοίξει την καρδια του.

Αυτά ειναι τα χαρμόσυνα νέα οτι ο Χριστος που σταυρώθηκε για να πληρωσει στον σταυρό την δική μας αμαρτια υπόσχεται Αιώνια ζωή σε καθενα απο μας που τον εμπιστευτει που το καλεσμα του απαντησει «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)
Ναι φίλε μου, αν τον Θεό αγαπας και τον Χριστο τιμάς στον Παραδεισο θα μπεις!!
«Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κάνεις προσφύγει σε μένα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ, η Αληθεια και η Ζωη. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωάννης 14:6)
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."

Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment