Popular Posts

Monday 24 April 2017

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ; ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΩ ;(ΨΑΛΜΟς 27:1)

Φίλε μου πριν οκτώ μέρες έφτασε απο τα Ιεροσόλυμα η φλόγα το Φως, αλλα ειναι ο Χριστος το ΦΩΣ που φωτίζει την ψυχη σου, οπως φώτιζε τους Αποστόλους , την Μαρία την Μαγδαληνή και καθε γνήσιο ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟ Χριστιανό ;
Πολύτιμες ψυχη πριν δυο Χιλιάδες χρονια ο Xριστος είπε ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.(Ιωαννης 8;12) απο τοτε καθε αμαρτωλος που στον Χριστο εχει ασπαστεί και προσωπικο σωτήρα του εχει δεχτει το ΦΩΣ του Χριστου ΦΩΤΙΖΕΙ την ΨΥΧΗ του και μπορεί να λεει όπως ο βασιλιάς Δαβίδ:
"Κύριε, Φως μου και σωτηρία μου,ποιον θα φοβηθώ;
Κύριε,καταφύγιο της ζωής μου από ποιον θα πανικοβληθώ;"(Ψαλμος 27;1)
Φίλε μου αν τον Χριστο εμπιστευτείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις το ΑΓΙΟ ΦΩΣ του θα ΦΩΤΙΣΕΙ την ψυχη σου, απο το ΑΓΙΟ Πνευμα του θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ξανά και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ !!
Και σαν τον βασιλέα Δαβιδ και σαν καθε ΓΝΗΣΙΟ Πιστό παιδι του Κυριου με απόλυτη βεβαιοτητα και σιγουριά θα ζεις και θα ομολογείς:
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ;
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΗς ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΝΙΚΟΒΚΗΘΩ ;
Στον Κυριο Ιησού Χριστο και εγώ ο ανάξιος αμαρτωλος με μετανοια και Πιστη άνοιξα την καρδια μου το 1988, και απο τότε ο Χριστος που αγαπώ ειναι το ΦΩΣ μου και η ΣΩΤΗΡΙΑ μου, ειναι το ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ της ΖΩΗΣ μου και Χάρη του ειμαι ασφαλής και καμία δυναμη στον κοσμο ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΡΠΑΞΕΙ απο τα χέρια του( Ιωάννης 10:9,28) και ΠΟΤΕ ΧΑΡΗ στον ΚΥΡΙΟ μου ΔΕΝ θα χαθώ!!
Χριστέ μου ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΕ
Χάρη στην Αγάπη σου ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΩ
αλλα μαζί με σένα εγώ ο ανάξιος και αδύνατος ΔΥΝΑΜΙΚΑ θα Ζω !!

Και το όνομα σου το Αγιο παντα θα το ΔΟΞΟΛΟΓΩ !!!

No comments:

Post a Comment