Popular Posts

Tuesday 4 April 2017

ΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΩΝΕΨΕΙΣ

Ποτέ δεν θα εγκαταλείψω τον αγώνα για οτι πιστεύω ότι είναι σημαντικής σημασίας, οτι το πολυτιμότερο πράγμα στον κόσμο ειναι η Σωτηρια,  η μετά θάνατο με τον Χριστο στον Παραδεισο ζωη, και που μονο ο Χριστος μπορεί να μας την δωσει.(Ιωαννης4:14,5:24,6;37,47,7;37-38,8:51,10:9,11:25-26,14:6)
Αν ποτε δεν μπορούσες κάτι να χωνέψεις τωρα ειναι η ώρα να χωνέψεις την Αληθεια, οτι μονο ο Χριστος σώζει και αν δεν τον εμπιστευτείς κι  απο αυτον εξαρτηθεις στην Ουράνια βασιλεια δεν θα μπεις.
Την ευθύνη για την απώλεια ψυχών δεν την φέρνει το κράτος, ούτε η κυβέρνησης, ούτε ο Άρειος Πάγος, ούτε η ακαδημία, αλλα η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, και ολοι εκείνοι που με φανατισμό και θρησκευτικό πείσμα  πολεμούν την ΧΑΡΗ και το Έλεος του Θεού ΣΩΤΗΡΙΑ να ΧΑΡΙΖΕΙ σε καθε κουρασμένο και βαριά φορτωμένο αμαρτωλο που στον Χριστο τρέξει για να σωθεί!(Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 4:14,5:24,6;477:37-38,10:9,14:6,Αποκαλυψη 3:20)
Φίλε μου, αν την ΑΛΗΘΕΙΑ επιμένεις να αγνοείς οτι ο Χριστος Σώζει και Οχι η εκκλησια και αρνείσαι προσωπικο Σωτηρα σου να τον δεχτεις μακρια του για παντα θα χαθεις.
«Εγω Είμαι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. Κανενας δεν μπορεί να έλθει στον Πατέρα παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο μένα»(Ιωάννης 14:6)
« ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωαννης 10:9)
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρησε με που τόσα χρονια την χαρη και το Έλεος σου αγνοούσα. Σήμερα σου ανοίγω την καρδια μου και σε παρακαλώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου ολες τις ημερες της ζωής μου. Γεννηθείτο το θέλημα σου στην ζωή μου" Είναι η προσευχη που σωζει τον μετανοήσαντα αμαρτωλο.

No comments:

Post a Comment