Popular Posts

Tuesday 25 April 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΨΗΦΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ


Πολλοί μιλάνε για τον Χριστο και για το ανέσπερο φως, και για την καταδίκη της αμαρτίας και θεολογούν αλλα τον Χριστο σε απόσταση τον κρατούν.
Φίλε μου αν διερωτηθείς και πεις “Πότε και πως τον Χριστο αψηφώ ;”
Toν Χριστο αψηφάς οταν σε άλλους και άλλες τρέχεις βοηθεια να ζητάς  και τον Χριστο που σε καλει σ’ Αυτον να έρθεις ανάπαυση να βρεις «Ελάτε σε μενα ολοι εσείς που κοπιαζετε..... και Εγω θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ» (Ματθαίος 11:28) εσυ συνεχώς αμελείς.
Τον Χριστο αψηφάς οταν την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3;20) επιμένεις να αγνοείς.
Τον Χριστο αψηφάς οταν τον ιδιο και τα λογια του υποτιμάς
«Αν διψάει κάποιος, Σ'ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'έμενα»(ιωαν 7:37,4;13-14)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ .ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ».(Ιωαννης 10:9)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωαννης 14:6)

Φίλε, άνοιξε την καρδια σου στον Χριστό,δέξου τον προσωπικό Σωτήρα σου, και ποτε δεν θα μετανιώσεις, αλλα στην Αιώνια Ζωή θα μπεις.

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!


Κύριε Ιησού Χριστέ  ΣΩΤΗΡΑ και ΘΕΕ μας
Νεροποντή Αγια βροχή ζητάμε να παίσει κάτω στην γη τις καρδιές των αδελφών μας να ποτίσει και ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και ΑΝΑΖΩΠΎΡΩΣΗ να χαρίσει. Αμην!


No comments:

Post a Comment