Popular Posts

Friday 7 April 2017

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕI ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΜΠΕΙΣ

Oταν πεθανει ο άνθρωπος
φεύγει και δεν γυρίζει
κι ανάλογα με την Πιστη του
γνήσια Χριστιανική
η φαινομενική
στον παράδεισο θα μπει
η διαφθορά ψυχής
στην κόλαση αιωνία θα υποστεί.
«Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κάνεις προσφύγει σε μένα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.(ιωαννης 14:6)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
<<Θα πει τότε ο βασιλιάς σ’ αυτούς που βρίσκονται δεξιά του: “ελάτε, οι ευλογημένοι απ’ τον Πατέρα μου, κληρονομήστε τη βασιλεία που σας έχει ετοιμαστεί απ’ την αρχή του κόσμου.
Ύστερα θα πει και σ’ αυτούς που βρίσκονται αριστερά του: “φύγετε από μπροστά μου, καταραμένοι· πηγαίνετε στην αιώνια φωτιά, που έχει ετοιμαστεί για το διάβολο και τους δικούς του.>>(Ματθαιος 25:34,45) 
Σε ποια απο τις δυο κατηγορίες ανήκεις ???
Ευχομαι με ολη μου την καρδια στην πρωτη !

No comments:

Post a Comment