Popular Posts

Monday 17 April 2017

ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙΓΕΣΑΙ, ΟΤΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΑΕΙΣ

« ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ» (Ματθαίος 11:28)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωαν.10;9)ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ 
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η Αληθεια και η Ζωη. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(ιωαννης 14:6) 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
« Να, στέκομαι τώρα μπροστα στην πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ! Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και τότε, θα ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ-ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζί»(Αποκάλυψη 3:20) 

No comments:

Post a Comment