Popular Posts

Wednesday 22 April 2015

H ΠΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Μερικοι απο τους ΗΡΩΕΣ της ΠΙΣΤΗΣ (Εβρ 11) χάρη στην πιστη τους κακοπαθησαν,.Λιθοβολήθηκαν, πριονίστηκαν, υποβλήθηκαν σε δοκιμασίες, θανατώθηκαν με μαχαίρωμα.(Εβραιους 11:35-40) 
Και σήμερα χριστιανοί αδελφοι μας ανά την υφήλιο καταδιώκονται και απαγχωνιζωνται απο φανατικούς Τζιχαδιστες, ΙΣΙΣ, ΙΣΙΛ, ΜΠΟΚΑ ΧΑΡΑΜ και το ερώτημα ειναι Ειμαστε, ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ < να υποφερεις> ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ;
Εισαι διατεθειμένος να κακοπάθεις για την πίστη σου, να πτωχεύσεις λιγάκι για χάρη των αδελφών σου που δεν έχουν τα προς το ζειν ; Να μοιρασθούμε τα ρούχα μας, να δώσουμε απο το περίσσευμα μας σ'αυτούς που δεν έχουν, και να μην κάνουμε καμία υποχώρηση στο κατεστημένο που μείωσε την ΧΑΡΗ και το Έλεος του ΣΩΤΗΡΑ μας Χριστού, κι' έκανε δυσκολόβρετη την ΣΩΤΗΡΙΑ που ο Χριστός μας την εξασφάλισε με το ίδιο του το αιμα ;
Αδέλφια, ο Θεός είναι ο Κύριος και ο δημιουργός της ψυχής μας, και η Ψυχή μας < αν είμαστε Χριστιανοί στην ουσία> σε κανένα άλλο δεν μπορεί ανάπαυση και δροσιά να βρει εκτός του Χριστού! «Όποιος διψάει, να ερθεί σ' εμένα και να πιει. Μέσα από κείνον που πιστεύει σ' εμένα, καθώς λέει η Γραφή, ποτάμια ζωντανό νερό θα τρέξουν»(Ιωαν 7;37-38) «ΣΤΟΝ Θεό, βέβαια, αναπαύεται η ψυχή μου· απ' αυτόν πηγάζει η σωτηρία μου. Αυτός, μονάχα, είναι πέτρα μου, και σωτηρία μου· προπύργιό μου· δεν θα σαλευτώ πολύ.»(Ψαλμος 62:1)
Φίλοι μου, τα λόγια του Χριστού ειναι το φως που φωτίζει στο πνευματικό σκοτάδι, και που σώζουν αυτον που τον Χριστό και τα λογια του σεβαστεί. Ο Χριστός είπε :« Όποιος θέλει να σώσει τη ζωή του θα τη χάσει όποιος όμως εξαιτίας μου χάσει τη ζωή του, θα τη βρει. Τι ωφελείται ο άνθρωπος, αν κερδίσει ολόκληρο τον κόσμο, χάσει όμως τη ζωή του; Ή τι μπορεί να δώσει ο άνθρωπος αντάλλαγμα για τη ζωή του;»(Ματθ 16;25-26)
Φίλοι μου, ο θάνατος γι'όλους μας είναι εγγύς (κάνεις δεν μπορεί να αποκλείσει το απρόοπτο) εσυ ομως που θα βρεθείς με τον Χριστό η μακριά του θα αποκλειστεις  επειδή δεν καταδέχτηκες προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς;

No comments:

Post a Comment