Popular Posts

Thursday 2 April 2015

ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΛΟΛΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΘΕΙ !

Φίλοι μου ακόμα κι' αν βρεθούμε στον πάτο της απελπισίας, οταν τα εμπόδια και οι αναποδιές της Ζώης έχουν ξεπεράσει την δικη μας δύναμη, και που κι'αυτοί που μας αγαπούν και συμπονουν δεν μπορούν να κάνουν ΤΙΠΟΤΕ για να μας βοηθήσουν, υπάρχει εκείνος που η βοήθεια του ειναι σωτηριακη, ειναι ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ, ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ και ΑΣΤΕΡΕΥΤΗ.
Το 1987 σχιζοφρένεια χτύπησε την μεγάλη μου κόρη Χριστίνα μόλις τοτε 13 ετων, ταυτόχρ...ονα με ειχε απολήσει ο Βιομήχανος πεθερός μου απο την δουλεία που μου εγγυήθηκε στον Καναδά και βρέθηκα με κλειστή αρτηρία 75% άνεργος μ'όλες τις ανησυχίες και την φοβερή πίκρα του χτυπήματος της Χριστίνας με σχιζοφρένεια. Τότε ήταν που σήκωσα τα χέρια μου στον Ουρανό, τότε ηταν που μ'ευλόγησε ο Θεός και γνώρισα και ΔΟΘΗΚΑ στον Χριστό και καλωσόρισα τον Χριστό Κύριο και ΣΩΤΗΡΑ της Ζωής μου.
Και μ' άλλαξε, μου έδωσε Ελπίδα και βεβαιότητα στην Ζωή οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ'ΑΦΗΣΕΙ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ, οτι μέσα από όλα οσα στο μέλλον θα συμβούν θα ειναι ΠΑΝΤΑ στο ΠΛΕΥΡΟ μου.
Και το ιδιο και παραπάνω θα κάνει και για σένα και στον καθένα, και θα διαπιστώσεις οτι με τον Χριστό στο πλευρό σου καθε δυσκολία της Ζωής μπορεί να ξεπερασθεί .
Ο λόγος του βεβαιώνει ολα τα πιστά του παιδιά και λέει « Μέσα απο ολα τα δεινά βγαίνουμε περισσότερο απο νικητές μέσα απο ΕΚΕΙΝΟΝ που μας αγάπησε!» (Ρωμ 8:37) Και ουτε τα παθήματα, οι στενοχώριες, οι διωγμοί, η πείνα, η γύμνια, οι κίνδυνοι ή ο μαρτυρικός θάνατος..... Και ..ούτε ζωή ούτε άγγελοι ούτε άλλες ουράνιες δυνάμεις ούτε παρόντα ούτε μέλλοντα,ούτε κάτι άλλο είτε στον ουρανό είτε στον άδη ούτε κανένα άλλο δημιούργημα θα μπορέσουν ποτέ να μας χωρίσουν από την αγάπη του Θεού για μας, όπως αυτή φανερώθηκε στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας.»(Ρωμ 8:35-39)

Τα χαρμόσυνα νέα φίλε μου είναι οτι οσο τσακισμένος και χτυπημένος κι' αν σήμερα είσαι ο Χριστός μπορεί να σε βοηθήσει, να σε στερεώσει, ελπίδα και κουράγιο να σου δώσει και να σου ανοίξει ενα καινούργιο δρόμο στην Ζωή, για την σωτήρια βοήθεια που δίνει ο Απόστολος Παύλος μας λεει :«Αν και μας πιέζουν από παντού, δε μας καταβάλλουν. Βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, αλλά δεν απελπιζόμαστε. Μας καταδιώκουν, ο Θεός όμως δε μας εγκαταλείπει. Μας ρίχνουν κάτω, μα δε χάνουμε τον αγώνα. Συνεχώς υποφέρουμε σωματικά μετέχοντας έτσι στο θάνατο του Κυρίου Ιησού, για να φανερωθεί στο πρόσωπό μας η ζωή του αναστημένου Ιησού».(Β.κορινθ 4:9 -11)
Φίλε κάθε δυσκολία σου με τον Χριστό θα ξεπερασθεί ! Ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ μην διστάζεις να τον εμπιστευτείς και μ'ολο σου το είναι απ'αυτόν να Εξαρτηθείς, θα ευλογηθεί . Αμην !

No comments:

Post a Comment