Popular Posts

Sunday 5 April 2015

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΣΜΕΝΟΥΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ;

Φιλοι, απο το βάθος της καρδιάς μου σας εύχομαι αυτο το Πάσχα να αναστηθεί ο Χριστός στις καρδιές σας γιατι τι θα ωφελήσει  τον άνθρωπο αν για άλλη μια χρονιά νηστεψει και επι εφτά μέρες εκκλησιαστει και στην  βασιλεία του Θεού δεν  μπει αλλά ακούσει « Ποτε δεν σας γνώρισα, φύγετε απο μένα εσεις που το έργο σας είναι η ανομία»(Ματθαιος 7:21-23) 

Φίλε μου, απελευθερώσου απο καθε αμαρτωλό  που σε προτρέπει στους Αγίους και Αγιες να τρέχεις βοήθεια να ζητάει και τον Κύριο της δόξας τον Χριστό που σε καλεί στον ιδιο να τρέξεις ανάπαυση να βρεις « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και σου υπόσχεται Αιώνια κοινωνία «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)  να τον αψηφάς !!!! 
Πολύτιμη ψυχή κανένας γεμάτος θρησκευτική υπεροψία στον παράδεισο δεν θα μπει, παρα μόνο οι φτωχοί στο πνεύμα,(Ματ 5:3)  οι ταπεινοί την καρδιά, αυτοί που έχουν συνειδητοποιήσει οτι δεν υπάρχει καμία πράξη, καμία θυσία, που θα μπορούσαν να κάνουν η προσφέρουν για να κερδίσουν την ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ της ψυχής τους, που για να την εξασφαλίσει ο Χριστός έχυσε το τίμιο αίμα του στον Σταυρό!!!(
A.Πτερου 1:18) 
Φίλε μου ζήτησε τον Χριστό μ' ολη σου την καρδία, ζήτησε του να έρθει και να ζήσει μαζί σου ολες τις ήμερες της Ζωής σου. Πέσε στα γόνατα σου και πες του πόσο πολύ τον έχεις ανάγκη, και την προσευχη  σου θα την απάντηση και την ΣΩΤΗΡΙΑ του θα σου χαρίσει. Ο Χριστός κοιτάζει την ΚΑΡΔΙΑ, και τιμά αυτούς που την παρουσία του στην Ζωή τους επιθυμούν. Δεν θα αδιαφορήσει  να απαντήσει την ψυχή που τον καλεί:« ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ» (Ρωμ 10;13) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ! (Εβρ 13:5) 
Φίλε, γι' όλους εκείνους που σαν παιδιά ανοίξουν την καρδιά τους και τον εμπιστευτούν ισχύει η βεβαίωσης του «Τα δικά μου πρόβατα ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ την φωνή μου κι Εγώ τα γνωρίζω, και αυτά με ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ. Κι εγώ  ΠΑΡΕΧΩ σ'αυτά ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και με κανένα τρόπο ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ, και κανένας δεν θα τ'αρπάξει απο τα χέρια μου.(Ιωάννης 10:27)

Ολοι που τον Χριστό με μετάνοια και ΠΙΣΤΗ τον Χριστο Σωτήρα τους δεχτούν,  θα γεννηθούν ξανά ΟΧΙ απο σαρκική μείξη η  ανθρώπινη θέληση η ενέργεια, αλλά απο τον ΘΕΟ (Ιωάννης 1:12-13) και  με τους ΣΩΣΜΕΝΟΥΣ θα βρεθούν. Αμην!!! (Ιωαννης 17:24) 

No comments:

Post a Comment