Popular Posts

Thursday 23 April 2015

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ

Αυτό που αποκλείει τη επιτυχία σ' αυτό  που επιθυμούμε να κατορθώσουμε ειναι η ανησυχία, οι μυριάδες αρνητικές σκέψεις : "μου λείπει η κατάρτισης" " ούτε που θα μου δώσουν την ευκαιρία να τους εκθέσω την πρόταση" "Δεν με συμπαθούν"  "έχουν σχηματίσει αρνητική ιδέα για μένα" "Δεν προσλαμβάνουν νέους σαν και μένα, η ηλικιωμένους σαν και μένα, η καραφλούς η με μακριά μαλια" "δεν ειναι δίκαιοι ειναι προκατειλημμένοι" "ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ" και χιλιάδες άλλες αρνητικές σκέψεις.
O λόγος του Κυρίου μας βεβαιώνει οτι «Όπως ο άνθρωπος φρονεί στην ψυχή του < σκέφτεται μέσα του> το ίδιο είναι κι' από έξω»( Παρ 23:7) Δεν ειναι δυνατόν να τρώγεσαι απο αμφιβολίες και ανησυχίες και να πετύχεις αυτό που επιθυμείς.
Το φάρμακο για την καταπολέμηση της ανησυχίας ειναι ο λόγος του Κυρίου, ειναι να στερεωθώ, να στερεωθούμε στην ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ του ΚΥΡΙΟΥ, που είναι στο πλευρό μας και ποτε δεν θα μας αφήσει ούτε θα μας Εγκαταλείψει (Εβρ. 13;5) Αυτός που αμφιταλαντεύεται στην πίστη  μοιάζει με το κύμα της θάλασσας που το φυσά ο άνεμος εδώ και εκεί ... Ας μην έχει την ιδέα πως θα πάρει κάτι απο τον Κύριο ο άνθρωπος εκείνος που ειναι ΔΙΓΝΩΜΟΣ και ΑΣΤΑΤΟΣ  σε ολες τις υπόθεσες του !( Ιωακ 1:6-7)
Φιλοι μου, το φάρμακο κατά της ανησυχίας, της απελπισίας, των αρνητικών σκέψεων και σεναρίων αποτυχίας ειναι εμπιστοσύνη, ΠΙΣΤΗΣ στον Χριστό και στα λόγια του, οτι είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ο Χριστός που έδωσε τις υποσχέσεις και οτι θα ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ κάθε ΥΠΟΣΧΕΣΗ του σ' αυτούς που τον ΑΓΑΠΟΥΝ, τον ΤΙΜΟΥΝ που τον έχουν ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό Σωτήρα τος δεχτεί !!
Αυτοί, με σιγουριά θα μπορούν να λένε:« Μέσα από όλα τα δεινά ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ΝΙΚΗΤΕΣ, μέσω εκείνου που μας ΑΓΑΠΗΣΕ»(Ρωμ 8;37)
Φίλε μου, αντι να είσαι σαν την καλαμιά στον κάμπο έλα να βρεις ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΨΥΧΗΣ στον Χριστό τον Πλάστη και Θεό σου, για  να μπορείς με θάρρος  και εσυ να λές: « Ο Κύριος είναι βοηθός μου‡ δε θα φοβηθώ.(Εβρ 13:5-6) Γατί ο Κύριος ο Θεός μου ειναι ΣΩΤΗΡΑΣ μου και ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ μου, και με ΣΙΓΟΥΡΙΑ  να αρχίσεις να Ζεις. Αμήν !!

No comments:

Post a Comment