Popular Posts

Sunday 26 April 2015

ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΨΑΤΕ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.... ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΔΙΧΩΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Είναι μοναδική
δεν υπάρχει σαν αυτή
άλλη δροσερή Πηγή !

Η Αγάπη του Χριστού
εις τον ιδιο σε καλει
να τ'αφήσεις γι'αυτόν ολα
να κερδίσεις την Ζωή !

Η Αγάπη του Χριστού
μου γεμίζει την καρδιά
την γεμίζει μ' Αγιο Πνεύμα
και κάθε ψυχική δροσιά! 

Γι'αυτό ελα αδελφέ μου
στου Χριστού την Αγκαλιά,
Ελα τώρα για να λάβεις
ΣΩΤΗΡΙΑ και ΧΑΡΑ !!

«Αυτόν που έρχεται σε μένα, αυτόν, Οχι, δε θα τον αποδιωξω»(Ιωαν 6:37)
«Όποιος ΕΡΘΕΙ σε Μένα, ποτε δε θα πεινάσει, κι' οποιος πιστεύει σε μένα, δεν θα διψάσει Ποτε!»(Ιωαν 6;35)
« Αν διψάει κάποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή, ΠΟΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που πιστεύει σε μένα!»(Ιων 7;37)
«Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει σ' έμενα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει  και θα βρει βοσκή !»(Ιωαν 10:9) 


Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑ για κάθε διψασμένο που θα τρέξει στον  Χριστό !!!
«Ελάτε όλοι όσοι διψάτε, εδώ είναι το νερό! Ακόμα κι όταν χρήματα δεν έχετε, ελάτε αγοράστε και φάτε! Ελάτε! Κρασί και γάλα αγοράστε δίχως χρήματα, δίχως πληρωμή. 2Γιατί ξοδεύετε χρήματα για πράγματα που δε σας θρέφουν και το μισθό του κόπου σας τον σπαταλάτε για κάτι που δε σας χορταίνει; Υπακούστε σ' εμένα και θα φάτε ό,τι καλύτερο θα ευχαριστηθείτε την εκλεκτή τροφή. Ανοίξτε τ' αυτιά σας κι ελάτε σ' εμένα‡ ακούστε με, για να βρείτε τη ζωή.»(Ησαίας 55:1-3)

No comments:

Post a Comment