Popular Posts

Wednesday 15 April 2015

ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Μ' ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ (Παροιμιες 8:17)

 Όταν γεμίσεις την κοιλία σου κι' αφήσεις άδεια την καρδία σου, στον παράδεισο δεν θα μπεις ασχέτως πόσο πολυ το επιθυμείς.
Φίλε, η Αγάπη του Χρίστου εις τον ίδιο σε καλεί να του ανοίξεις την καρδιά σου να ευλογηθείς πολύ.
« Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη... 3:20) και υπόσχεται οτι ΠΟΤΕ δεν θα μας ΑΦΗΣΕΙ ούτε να θα μας ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !!!(Εβραίους 13:5)
Φίλε ο Κύριος βεβαιώνει ολους που την Σωτηρία της ψυχής τους επιθυμούν και τους λέει «Αν με ΖΗΤΗΣΕΤΕ θα με βρείτε, φτάνει ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ Μ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ!! » (Ηρεμίας 29:13)
Κανεις δεν θα μπει στην Βασιλεία του Χριστού λόγο της Εγκεφαλικής θεολογικής του γνώσης, τα άπειρα εδάφια που μπορεί να ξιφουλκεί. Το κριτήριο εισόδου στην Βασιλεία του Θεού είναι αν ανοίξαμε, αν ΑΝΟΙΞΕΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου με μετάνοια και ταπεινοφροσύνη στον Χριστό και προσωπικό σωτήρα σου τον δέχτηκες. <<Σε όσους τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ (δηλαδή με την καρδιά τους τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ) σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ»(Ιωάννης 1:12-13) και ΟΧΙ σ' αυτούς που είχαν όλοι την θεολογική γνώση της Αγίας γραφής αλλα η καρδιά τους ηταν μακριά απο Αυτόν.
Χωρίς Αυταπάρνηση, χωρίς να παραμερίσεις το ΕΓΩ σου και στον Χριστό να δοθείς στην βασίλεια του δεν θα μπεις.Φίλε ο Κύριος της ζωής δεν θα περιμένει την επιστροφή σου για πάντα, μην αφήσεις να παει χαμένη η χάρης του Θεου « ΟΡΙΣΤΕ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ Η ΠΟΡΤΑ, ΟΡΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ!» (Β.Κορινθιους 6: 2) είναι ο λόγος του Κυρίου σήμερα για σένα που τώρα και τόσο καιρο την προσφορά σωτηρίας του αγνοείς.
"Θεέ μου θέλω να γειτονευσεις μαζί μου, Θέλω να γίνω οίκος δικός σου. Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου και σε παρακαλώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και την Αιώνια Ζωή με τον Πάτερα Θεό, και ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ για πάντα χαρίζει, και με το Άγιο Πνεύμα σε πλημμυρίζει !

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 8:35 διότι όστις εύρη εμέ, θέλει ευρεί ζωήν, και θέλει λάβει χάριν παρά Κυρίο

No comments:

Post a Comment