Popular Posts

Wednesday 8 January 2014

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΕ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ

Kαι γλίτωσε με από την αδυναμία των ματιών μου," ήταν χθες η προσευχή μου στον Κύριο που τοσο τον Αγαπώ, αλλά σε πολλά υστερώ και συνειδητά και ασυνείδητα στην αμαρτία γλιστρώ.
Φιλοι μου, ο Θεος στα Πιστά του Παιδιά δεν μας έδωσε το ελεύθερο να αμαρτανουμε, άλλα μας έδωσε την ΕΥΛΟΓΙΑ όταν αμαρτανουμε να τρέχουμε στον ίδιο και να του ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ τις αμαρτίες μας,(Α.Ιωάννου 1:9) ώστε να μας συγχωρεί επειδή είναι ΠΙΣΤΟΣ και ΔΙΚΑΙΟΣ, και να μας ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ απο καθε ΑΔΙΚΙΑ !!!!

Η Ομολογία των αμαρτιών μας είναι το ΔΩΡΟ και ΠΡΟΝΟΜΙΟ των Γνήσιων Πιστών παιδιών του Κυρίου τονίζει ο Απόστολος Ιωάννης και μας λέει « Αν εμεις ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ τις αμαρτίες μας, Αυτός ειναι ΠΙΣΤΟΣ στον Λόγο του και ειναι ΔΙΚΑΙΟΣ, ωστε να μας ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ τις αμαρτίες μας και να μας ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ απο κάθε αδικία»(Α.Ιωάννου 1:7) Και όπως καθημερινώς έχουμε ανάγκη να κάνουμε Ντους, την ίδια φροντίδα πρέπει να έχουμε και για την καρδία μας, και όχι να πλενόμαστε μια φόρα την Βδομάδα, η τον μήνα, αλλά να μην αφήνουμε ο Ύπνος να μας πάρει πρώτου αναθεωρήσουμε την ήμερα μας και φέρουμε στον ίδιο και Ζητήσουμε από τον ιδιο ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ για τις αμαρτίες μας, και δύναμη να αντιστεκόμαστε στους πειρασμούς !!!
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός επειδή μας ξέρει καλύτερα από τον εαυτό μας, μας είπε τι να μην παραλείπουμε από την προσευχή μας "KAI MHN MAΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ"(Ματθαίος 6:13)

Φίλοι, απο τον πονηρό θα τρικλοποδιστουμε, και στην αμαρτία και χωρίς την βοήθεια του θα παίσουμε, αλλά τα ΚΑΛΑ νέα είναι οτι αμέσως έχουμε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ απο τον ΚΥΡΙΟ να ΠΛΥΘΟΥΜΕ, αν τις ΑΜΑΡΤΙΕΣ, μας τις ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ, τις ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ και του Ζητάμε βοήθεια να μας δώσει και απο καθε πειρασμό να μας γλυτώνει. Αμήν!

Η δύναμης του Κυρίου είναι πάντα αρκετή, αν είμαστε διατεθειμένοι τις απαιτήσεις της σάρκας να αγνοήσουμε και στο Θέλημα του να υποταχθούμε."Σ'ευχαριστώ ΧΡΙΣΤΕ μου, που ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΟΣ στην ζωη μου, και ΕΣΥ μου Υποδείχνεις πότε αμαρτάνω και μ'ευλογείς με ΘΑΡΟΣ σε ΣΕΝΑ να φέρνω καθε αμαρτία μου, συγχώρεση να λαμβάνω, και δύναμη για να προχωρώ." είναι η ομολογία μου και εύχομαι και η δίκη σου.

No comments:

Post a Comment